1
Vraag
2
Reacties
A.van Yperen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereik camping

Als ik in de weekenden en dadelijk met vakantie in eigen land naar de camping gaat wil ik graag goed bereik,maar tot nu toe is het belabberd tot zeer slecht.

Bellen of gebeld worden is zeer slecht en voor internet moet ik naar buiten om een beetje bereik te krijgen.

Met mijn overgang van kpn naar jullie met een 5G telefoon dacht ik ,dat moet goed of beter zijn,maar helaas dat valt erg tegen.

Zou graag willen dat jullie er iets aan doen.

En dat is te kaatsheuvel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @A.van Yperen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard willen we allemaal goed bereik en dat we door de lucht zweven als een veertje. Maar in de praktijk kan dit nog wel eens tegenvallen. Als eerst zou ik proberen gewoon op 4G te gaan ipv 5G, dit kan soms al heel erg veel helpen. Daarnaast kan je via de website kijken of het bereik goed is en of er misschien werkzaamheden zijn. 

Dit wil natuurlijk nog niet zoveel zeggen want het is altijd een moment opnamen. Zijn er veel mensen die Vodafone gebruiken op de camping of wil het weer niet meedoen, dan heb je al een verschil in werkelijkheid en metingen. Het blijft dus altijd heel lastig in de praktijk en is het daarom goed om de website te raadplegen en als je slecht bereik hebt, op dat moment, dit te melden op deze pagina

Alvast een fijne vakantie gewenst! 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @A.van Yperen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard willen we allemaal goed bereik en dat we door de lucht zweven als een veertje. Maar in de praktijk kan dit nog wel eens tegenvallen. Als eerst zou ik proberen gewoon op 4G te gaan ipv 5G, dit kan soms al heel erg veel helpen. Daarnaast kan je via de website kijken of het bereik goed is en of er misschien werkzaamheden zijn. 

Dit wil natuurlijk nog niet zoveel zeggen want het is altijd een moment opnamen. Zijn er veel mensen die Vodafone gebruiken op de camping of wil het weer niet meedoen, dan heb je al een verschil in werkelijkheid en metingen. Het blijft dus altijd heel lastig in de praktijk en is het daarom goed om de website te raadplegen en als je slecht bereik hebt, op dat moment, dit te melden op deze pagina

Alvast een fijne vakantie gewenst! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic