Hoi @Louis ,
Ik ervaar nog steeds problemen. Hier weer 5 data en tijdstippen van "je extra GB is nu aangevuld"-SMS'en.
2021-04-25 @ 16:14
2021-04-24 @ 22:04
2021-04-15 @ 21:59
2021-04-24 @ 15:47
2021-04-24 @ 21:04
Sommige dagen krijg ik om 06:46 een groep "je extra GB is nu aangevuld"-SMS'en. Dus de SMS die ik verwacht na "Aanvullen tot 1 GB" blijft uit, en komt om 06:46 binnen, soms meerdere op een moment. Om dit te verduidelijken heb ik screenshots gemaakt van mijn 5 data en tijdstippen, rode cirkels gezet om deze SMS'en, en het op imgur gezet: https://imgur.com/a/KDV659H. Of dit relevant is aan mijn issue weet ik niet, hopelijk helpt het jullie deze situatie aan te pakken.
Dan nog een klacht-update, voor de volledigheid van de thread:
De klacht heeft mij nog meer frustratie opgeleverd. Mijn email staat niet als contactpersoon-email van de account, die is van een digibeet van 60+ in de familie. Hierdoor weigert de klachtenafdeling alle communicatie met mij over mijn issue tot de contactpersoon-email is aangepast.
Als ik deze aanpas op mijn my.vodafone-profiel krijg ik een foutmelding van de site. Het lukt óók niet om een my.vodafone-profiel te maken met het 06 van de contactpersoon, de site geeft een vage foutmelding ("Er ging iets niet helemaal goed..."). Oftewel, de contactpersoon van onze account heeft geen my.vodafone-profiel en kan hem ook niet aanmaken. Ik heb hierover gemaild naar de klachtenafdeling en kreeg een lege mail terug. Natuurlijk gevraagd of ze even hun reactie in de mail kunnen zetten. Dat bericht is inmiddels al 10 dagen onbeantwoord. Ik heb een herinnering gemaild maar ik verwacht eigenlijk dat ze me weer gewoon negeren.
Kortom: sinds het indienen van de klacht zijn er meer problemen bij gekomen en duurt het eerste probleem voort.
Voor mij is nu de prioriteit om het contactpersoon-email aan te passen (door de 60+ digibeet de helpdesk laten bellen? Ik heb geen idee) zodat er over mijn klacht kan worden gemaild en ik compensatie kan aanvragen. Dit is echt een kwalijke situatie die al maanden loopt.