Natasja1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed

Ik heb zaterdag via internet me beltegoed opgewaardeerd daarna niks mee gedaan en nu is het weg en op  snap niet hoe ik ineens 20 euro kwijt kan zijn

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Natasja1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zal hier even reageren op je vraag. Die andere topic kan Vodafone beter verwijderen 🙂
Hoe kan het dat je 20,- euro opeens weg is? Heb je toevallig mobiel data gebruikt, of staat deze aan? Ligt je telefoon ergens waar je geen Wifi, of geen goed Wifi hebt, en kan het daarom zijn dat je toestel dan over gaat naar mobiel data? Wat voor een beltegoed heb je? Gaat alles van 1 bundel af, dan kan het best daar aan liggen. Vervelend dat je niet kan zien wat er nu gebeurd is. Misschien kan je het controleren in je toestel?

Anders zou je moeten wachten tot er iemand van Vodafone je topic oppakt en met je mee kijkt. Echter, ze kunnen ook niet specifiek melden waar het geld aan op gegaan is, dat is de nieuwe privacy wetgeving, ook al is het voor jezelf. Dus het blijft een lastig verhaal en daarom goed om even te kijken of je toch niet per ongelijk data hebt gebruikt via je toestel. Wacht even op iemand van Vodafone, die zal je vragen om een aantal gegevens door te geven en dan kunnen ze met je mee kijken. Kan je daar niet op wachten, dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Succes, ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen en dat je kan achter halen wat het probleem nu is. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Natasja1
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik kan mij voorstellen dat je je rot schrikt als jouw prepaid tegoed van € 20,- binnen enkele dagen op is terwijl je zelf aangeeft dat er niets mee is gedaan. Ik zie dat @Energieboy je al waardevolle informatie en tips heeft gegeven. Dank daarvoor!

Mijn eerste vermoeden is ook je de mobiele data aan hebt staan. Als de wifi dan niet krachtig genoeg is en je telefoon springt over naar mobiele data dan gebruik je zonder het te weten dus tegoed. Heb je toevallig de mogelijkheid om dit te controleren in je toestel? Net zoals het verbruik? 

Hopelijk zien we je snel terug met meer informatie. Wil je dan jouw Community profiel ook aanvullen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijken we graag met je mee. Houdt er wel rekening mee dat we vanwege de privacy-wetgeving niet specifiek mogen en kunnen zien waar je tegoed aan op is gegaan. 🙂 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic