1
Vraag
2
Reacties
marban

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen via wifi uitzetten

Als ik thuis ben of ergens WiFi heb komen mijn inkomende gesprekken heel slecht binnen. Ze horen mij heel haperend. Kan ik bellen zonder WiFi uitzetten?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @marban 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard kan je bellen over wifi (4G over wifi) uitzetten. Dit doe je via je mobiele netwerk instellingen. 
Daar moet ergens een vinkje staan met 4G over wifi en die moet je dan uitzetten. Zoek even via google 4G over wifi en dan het toestel, welke jij hebt. Dan krijg je een rits met informatie waar je dit kan vinden. Want bij veel toestellen staat het weer ergens anders. Maar onder je mobiele netwerk instellingen moet het zeker staan. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @marban 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard kan je bellen over wifi (4G over wifi) uitzetten. Dit doe je via je mobiele netwerk instellingen. 
Daar moet ergens een vinkje staan met 4G over wifi en die moet je dan uitzetten. Zoek even via google 4G over wifi en dan het toestel, welke jij hebt. Dan krijg je een rits met informatie waar je dit kan vinden. Want bij veel toestellen staat het weer ergens anders. Maar onder je mobiele netwerk instellingen moet het zeker staan. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @marban, welkom op de Vodafone Community!

 

Is het je gelukt om bellen via wifi uit te schakelen met de tips van @Energieboy?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic