Geen idee, kan zijn dat ze mijn antwoord goed vinden en nog even afwachten hoe de topic verder loopt. Cecilia heb ik genoemd, maar die heeft vakantie. We kunnen het nog eens proberen om @Alex en @Vincent er bij te halen, misschien kunnen die iets meer melden, nu Cecilia vakantie heeft.
Daarnaast laat Vodafone het werk niet doen door een andere provider. Als jij er gewoon een Vodafone Unlimited in stopt dan kan je ook gebruik maken van 4G over Wifi maar dan heb je dus dataverbruik op je Vodafone Unlimited en Beltegoed kosten op je telefoon (waarmee je aan het bellen bent). Nu heb je dus dataverbruik van KPN Unlimited en beltegoed van je Vodafone. Zo vaak ik het al heb willen uitleggen, als je thuis bent en je gebruikt 4G over Wifi, dan gebruik je je thuis internet abonnement ervoor (dan betaal je dus ook). Maar je moet ook gewoon voor de belkosten betalen, die je gebruikt over 4G over Wifi. Je kan het er mee eens zijn, of niet, het is nu eenmaal zo. Dan moet je gaan bellen via whatsapp of een ander bel/chat app die alleen internet gebruikt. Dan heb je geen belkosten maar natuurlijk nog wel data verbruik 🙂 - mooier kan ik het verhaal niet maken en ik denk Vodafone ook niet. Maar we wachten nog even op de twee andere moderatoren, misschien kunnen die het nog iets duidelijk maken dan ik zelf.