1
Vraag
2
Reacties
Hemari

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Apple watch esim 2023.

Met de nieuwe apple watch ultra moet ondersteuning echt komen. Vodafone geef ond ook de gelegenheid net als de 2 concurrenten doen. Belachelijk dat we hier om moeten smeken. 
geef gewoon een datum!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2478Likes

Hoi @Hemari 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik begrijp dat je frustraties hebt over de werkwijze van Vodafone. Maar gewoon een datum geven doen ze momenteel niet omdat het nog niet duidelijk is wanneer Vodafone komt met ondersteuning van zulke horloges (zowel Apple als Android). Dat het komt, dat is wel waarschijnlijk, maar we moeten gewoon nog even geduld hebben.

Het openen van een nieuwe topic is op dit moment niet echt nodig, wil je meer informatie, op de hoogte blijven, of even lekker je frustratie kwijt, doe dat dan op deze topic. Daar zijn al zoveel mensen die een bericht hebben geplaatst en dit is dan ook de topic die Vodafone elke keer bijwerkt als er iets meer over geschreven kan worden. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2478Likes

Hoi @Hemari 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik begrijp dat je frustraties hebt over de werkwijze van Vodafone. Maar gewoon een datum geven doen ze momenteel niet omdat het nog niet duidelijk is wanneer Vodafone komt met ondersteuning van zulke horloges (zowel Apple als Android). Dat het komt, dat is wel waarschijnlijk, maar we moeten gewoon nog even geduld hebben.

Het openen van een nieuwe topic is op dit moment niet echt nodig, wil je meer informatie, op de hoogte blijven, of even lekker je frustratie kwijt, doe dat dan op deze topic. Daar zijn al zoveel mensen die een bericht hebben geplaatst en dit is dan ook de topic die Vodafone elke keer bijwerkt als er iets meer over geschreven kan worden. 

Ruud001

Stamgast
  • 727Posts
  • 0Oplossingen
  • 749Likes

Er is nog steeds geen oplossing hiervoor. Ook niet van Energieboy. Je bedoelt het goed, maar we komen niet verder. Ik denk, hoe meer aandacht, hoe beter!!!

Dus topics blijven maken!!!

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2478Likes

Jaja, mag ik wat zeggen? 🫣
Mijn gevoel zegt, als je echt NU wil, dan maar overstappen. Maar ja, ik kan nu wel gaan roepen. Stel dat Vodafone toch opeens harder gaat lopen. Dan heb ik het gedaan 😉😁. Ik weet ook echt niet meer, zelfs mij vertrouwen ze niet met deze info. De info die ik krijg is zo vaag en loopt zo uit elkaar. De ene zegt dit en de ander weer dat. Voor mij dus ook erg lastig om hier een voet tussen de deur te krijgen. 

Françoise

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Ruud001 
Vodafone is te oud en ouderwets, om mee te gaan, vergeet deze provider, stap over naar KPN of TMOBILE voor de Apple Watch ondersteuning.

Die gaan met de tijd mee en kijken mee naar de wens van de klant en de toekomst.

 

Na 24 jaar tevreden klant bij Vodafone en na 24 jaar nog steeds dezelfde nr (vanaf debitel)  ben ik vorige jaar februari overgestapt naar TMOBILE ivm de Apple Watch 4G ondersteuning, niks anders dan lof voor TMOBILE,  ik merk helemaal geen verschil met Vodafone,

Na diverse pogingen om een antwoord bij Vodafone te krijgen waarom ze de Apple Watch niet ondersteunen was ik diep teleurgesteld.

Ze weten het zelf niet eens…

Altijd maar de standaard opmerking….. jullie weten wel welke…..

 

Ik geniet ervan dat ik zonder mijn telefoon kan joggen en toch bereikbaar ben.

ik geniet ervan dat als ik vrij ben, ik in een restaurant, op het terras, tijdens een boswandeling, tijdens het fietsen en een voetbalwedstrijd etc etc etc niet meer de telefoon bij mij heb.

En daar ging het mij om.

Alleen thuis en als ik werk heb ik deze bij mij en lees ik de berichten etc etc etc

 

Mensen geniet van jullie tijd bij Vodafone, er komt een moment dat Vodafone toch overstag gaat….maar dan zullen zij de 2 grote providers KPN en TMOBILE niet meer achterhalen en blijven ze een 2e rangs providertje.

 

 

 

 

 

Nikes007

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 90Likes

@Françoise  Ik heb ergens in okt 2021 een toppic over de Apple Watch 4g ondersteuning door vodafone geopend, anno 2023 krijgt men nog steeds geen antwoord over de ondersteuning, triest…

 

ik ben na 23 jaar bij Vodafone ( vanaf Libertel) ook vorige jaar Januari overgestapt naar TMOBILE  en ook nog steeds dezelfde nr👌…. ook ik geniet van de Apple Watch ondersteuning door TMOBILE en inderdaad geen verschil gemerkt met Vodafone .

 

Vodafone komt denk ik ook met de ondersteuning maar dan moeten ze maar tevreden zijn met een heel klein marktaandeel, terwijl de 2 grote providers de grote spelers zijn wat dit betreft .

Vodafone kijkt niet mee naar de wensen van de klant.

Jammer eigenlijk.

 

Ik wens iedereen heel veel geluk bij Vodafone en vooral blijven klagen…. Misschien worden ze binnenkort wel wakker…

 

ps wat vinden de Vodafone moderators van deze toppic met de reacties zelf? Want ik weet dat jullie meelezen….

hangkous

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Waarom steek je jouw vrije tijd in het opvangen van klappen voor betaalde krachten? Je kunt zoveel meer bereiken met jouw talent én ervoor beloond worden!

Zoeduk

Meedenker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 18Likes

Vodafone gaat dit gebeuren in 2023 of niet? Is gewoon een ja/nee antwoord. Dan weten je klanten waar ze aan toe zijn.

Markpc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Diep triest dat dit zolang moet duren // T'is dat ik via werkgever vast zit aan vodafone al was ik al lang en breed weggegaan bij deze amateuristisch club!!

Hakan38010

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik vind het ook niet kunnen dat er zo lang op gewacht moet worden en dat ze daar ook niet eerlijk over communiceren en maar aan het stokje houden. 
Helaas moet ik tot het einde van het jaar wachten voordat ik kan overstappen. Wrs is het er nog steeds niet.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2478Likes

Hoi @Hemari 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik begrijp dat je frustraties hebt over de werkwijze van Vodafone. Maar gewoon een datum geven doen ze momenteel niet omdat het nog niet duidelijk is wanneer Vodafone komt met ondersteuning van zulke horloges (zowel Apple als Android). Dat het komt, dat is wel waarschijnlijk, maar we moeten gewoon nog even geduld hebben.

Het openen van een nieuwe topic is op dit moment niet echt nodig, wil je meer informatie, op de hoogte blijven, of even lekker je frustratie kwijt, doe dat dan op deze topic. Daar zijn al zoveel mensen die een bericht hebben geplaatst en dit is dan ook de topic die Vodafone elke keer bijwerkt als er iets meer over geschreven kan worden. 

Ruud001

Stamgast
  • 727Posts
  • 0Oplossingen
  • 749Likes

Er is nog steeds geen oplossing hiervoor. Ook niet van Energieboy. Je bedoelt het goed, maar we komen niet verder. Ik denk, hoe meer aandacht, hoe beter!!!

Dus topics blijven maken!!!

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2478Likes

Jaja, mag ik wat zeggen? 🫣
Mijn gevoel zegt, als je echt NU wil, dan maar overstappen. Maar ja, ik kan nu wel gaan roepen. Stel dat Vodafone toch opeens harder gaat lopen. Dan heb ik het gedaan 😉😁. Ik weet ook echt niet meer, zelfs mij vertrouwen ze niet met deze info. De info die ik krijg is zo vaag en loopt zo uit elkaar. De ene zegt dit en de ander weer dat. Voor mij dus ook erg lastig om hier een voet tussen de deur te krijgen. 

Françoise

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Ruud001 
Vodafone is te oud en ouderwets, om mee te gaan, vergeet deze provider, stap over naar KPN of TMOBILE voor de Apple Watch ondersteuning.

Die gaan met de tijd mee en kijken mee naar de wens van de klant en de toekomst.

 

Na 24 jaar tevreden klant bij Vodafone en na 24 jaar nog steeds dezelfde nr (vanaf debitel)  ben ik vorige jaar februari overgestapt naar TMOBILE ivm de Apple Watch 4G ondersteuning, niks anders dan lof voor TMOBILE,  ik merk helemaal geen verschil met Vodafone,

Na diverse pogingen om een antwoord bij Vodafone te krijgen waarom ze de Apple Watch niet ondersteunen was ik diep teleurgesteld.

Ze weten het zelf niet eens…

Altijd maar de standaard opmerking….. jullie weten wel welke…..

 

Ik geniet ervan dat ik zonder mijn telefoon kan joggen en toch bereikbaar ben.

ik geniet ervan dat als ik vrij ben, ik in een restaurant, op het terras, tijdens een boswandeling, tijdens het fietsen en een voetbalwedstrijd etc etc etc niet meer de telefoon bij mij heb.

En daar ging het mij om.

Alleen thuis en als ik werk heb ik deze bij mij en lees ik de berichten etc etc etc

 

Mensen geniet van jullie tijd bij Vodafone, er komt een moment dat Vodafone toch overstag gaat….maar dan zullen zij de 2 grote providers KPN en TMOBILE niet meer achterhalen en blijven ze een 2e rangs providertje.

 

 

 

 

 

Nikes007

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 90Likes

@Françoise  Ik heb ergens in okt 2021 een toppic over de Apple Watch 4g ondersteuning door vodafone geopend, anno 2023 krijgt men nog steeds geen antwoord over de ondersteuning, triest…

 

ik ben na 23 jaar bij Vodafone ( vanaf Libertel) ook vorige jaar Januari overgestapt naar TMOBILE  en ook nog steeds dezelfde nr👌…. ook ik geniet van de Apple Watch ondersteuning door TMOBILE en inderdaad geen verschil gemerkt met Vodafone .

 

Vodafone komt denk ik ook met de ondersteuning maar dan moeten ze maar tevreden zijn met een heel klein marktaandeel, terwijl de 2 grote providers de grote spelers zijn wat dit betreft .

Vodafone kijkt niet mee naar de wensen van de klant.

Jammer eigenlijk.

 

Ik wens iedereen heel veel geluk bij Vodafone en vooral blijven klagen…. Misschien worden ze binnenkort wel wakker…

 

ps wat vinden de Vodafone moderators van deze toppic met de reacties zelf? Want ik weet dat jullie meelezen….

hangkous

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Waarom steek je jouw vrije tijd in het opvangen van klappen voor betaalde krachten? Je kunt zoveel meer bereiken met jouw talent én ervoor beloond worden!

Zoeduk

Meedenker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 18Likes

Vodafone gaat dit gebeuren in 2023 of niet? Is gewoon een ja/nee antwoord. Dan weten je klanten waar ze aan toe zijn.

Markpc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Diep triest dat dit zolang moet duren // T'is dat ik via werkgever vast zit aan vodafone al was ik al lang en breed weggegaan bij deze amateuristisch club!!

Hakan38010

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik vind het ook niet kunnen dat er zo lang op gewacht moet worden en dat ze daar ook niet eerlijk over communiceren en maar aan het stokje houden. 
Helaas moet ik tot het einde van het jaar wachten voordat ik kan overstappen. Wrs is het er nog steeds niet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic