Sabine83
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

App storing

Goedendag ik kon een aantal dagen de app niet in waardoor ik ook mijn bundels niet kon aanpassen en mijn internet lag er ook vaak uit. Meer mensen met dit probleem. Zit nu over mijn bundel ?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9272Posts
  • 2936Oplossingen
  • 2043Likes

Hoi @Sabine83 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je de community een klein beetje had gelezen dan heb je kunnen zien dat er een storing is geweest in het data gebruik en de app van Vodafone. Dit zou opgelost moeten zijn! Delete te app en installeer deze opnieuw of kijk anders via je webbrowser naar My Vodafone. Dan moet het, als het goed is, wel werken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9272Posts
  • 2936Oplossingen
  • 2043Likes

Hoi @Sabine83 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je de community een klein beetje had gelezen dan heb je kunnen zien dat er een storing is geweest in het data gebruik en de app van Vodafone. Dit zou opgelost moeten zijn! Delete te app en installeer deze opnieuw of kijk anders via je webbrowser naar My Vodafone. Dan moet het, als het goed is, wel werken. 

Bekijk in context

Sabine83
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gelukt

Uitgelicht topic