1
Vraag
2
Reageer en help mee
Robdj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles-in-1 Wereld (XL) BloX

Goedemiddag, ik vroeg mij af waarom de buitenland bundel zo beperkt is qua data? Het XL bundel heeft maar 100MB per dag, dat is niet meer van deze tijd. Ik vind €8,50 daarvoor extreem prijzig.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Robdj 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Weet het antwoord niet hoor, en waarschijnlijk ook niet de moderatoren van Vodafone. Maar we kunnen er wel naar gissen en ik denk dat de prijs zo hoog ligt omdat het buiten de EU is en dat je met vreemde valuta te maken krijgt en waarschijnlijk is het daar prijziger dan hier. Dat het niet van deze tijd is, dat begrijp ik wel, je zit er zo doorheen. In ieder geval wel een hele goede vraag :). Ben benieuwd of een moderator nog meer kan melden 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Robdj, welkom hier!

Ik kan mij voorstellen dat je inderdaad zo door de Alles-in-1 Wereld (XL) bundel vliegt. Vooral omdat de mobiele data tegenwoordig steeds belangrijker wordt. Deze BloX is prijziger, omdat er met deze landen geen voordelige roamingsafspraken zijn gemaakt zoals wel het geval is met de landen die onder ons EU-tarief vallen. De reguliere tarieven zonder zo'n BloX zijn dan ook weer vele malen hoger voor ''de rest van de wereld'' landen. Het is vaak voordeliger om dan een simkaart in het betreffende land aan te schaffen als je veel data wilt gebruiken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic