1
Vraag
2
Reacties
Claudia1311

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Al mijn contacten bellen ineens met privenummer

Hallo,

Hoe is het mogelijk,dat als ik gebeld word door mij contacten er verschijnt dat ik gebeld word door privenummer? Dit is ingegaan na verlenging van me Abbo. 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Claudia1311. Ik heb gelijk je nummer erbij gepakt en zie dat nummerweergave correct staat. Ik heb voor de zekerheid deze optie opnieuw toegevoegd op je nummer. Kun je voor mij eens je telefoon opnieuw opstarten en controleren of nummerweergave werkt? 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi @Claudia1311 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is vervelend maar waarschijnlijk op te lossen door contact op te nemen met de klantenservice of langs een winkel te gaan. Ze zullen je nummer opnieuw moeten aanmelden op het netwerk en dan heb je kans dat het weer werkt. Normaal zouden ze je hier ook kunnen helpen maar het is weekend en dan is er, meestal, niemand aanwezig om te helpen. Daarom mijn bovenstaande advies. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Claudia1311,
Welkom op de Community van Vodafone. Ojee, dat klinkt niet goed! Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's en hebben zij het kunnen oplossen? Mocht dit niet het geval zijn, kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger. In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Claudia1311. Ik heb gelijk je nummer erbij gepakt en zie dat nummerweergave correct staat. Ik heb voor de zekerheid deze optie opnieuw toegevoegd op je nummer. Kun je voor mij eens je telefoon opnieuw opstarten en controleren of nummerweergave werkt? 

Claudia1311
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Steven,

Dank je wel voor de hulp. Het werkt weer.

 

Groet Claudia 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen! Heel graag gedaan @Claudia1311 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic