1
Vraag
2
Reacties
Fan

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Afwezigheidsbericht automatisch in- en uitschakelen

Hoi,

Ik zou graag om 17uur mijn afwezigheidsbericht van mijn voicemailinstellingen automatisch laten inschakelen en s,morgens om 9 uur weer automatisch laten uitzetten.

De voicemail opties van vodafone voorzien hier echter niet in, dus je moet handmatig doen. Als je dat elke dag moet doen dan wordt je dat snel moe met het risico dat je vergeet in- of uit te schakelen. Ik zie deze optie echt als een toegevoegde waarde. 

Ik wil dus graag een afwezigheidsassistent hebben die mijn afwezigheidsbericht aan of uit kan zetten zet op bepaalde tijdstippen.
Daarop volgend zou je natuurlijk ook de voicemail opties kunnen bedienen maar dat is voor mij niet nodig.

Is er mss een andere (Party) app waarmee je automatisch, op bepaalde momenten een nr kan laten bellen?


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik ken het niet, weer ook niet hoe het werkt. Ik heb geen Android maar een iPhone.
Anders zou je een zakelijke online telefooncentrale kunnen nemen, die doen dit soort dingen ook. Alleen kost dit wel geld, maar het kan wel. Ik ken iemand en die zit bij Hallo.eu, goed bedrijf en die kunnen je nummer via een centrale laten doorverbinden naar een voicemail, ander toestel of nummer, noem maar op. Maar ja, voor niets gaat de zon op 😉

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Fan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Neem een secretaresse, dan hoef je het zelf niet te doen 😉
Het klopt dat dit bij Vodafone niet mogelijk is, maar een app zou misschien kunnen. Zelf al gezocht in je App Store? Je hebt namelijk zoveel app stores en ik zou niet weten welk toestel je hebt, dus misschien een idee om zelf even te zoeken in je eigen toestel App Store. Als je een Android hebt dan is misschien deze app iets voor je? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ireachm.ireachm&hl=nl&gl=US - Ik heb geen Android, dus geen verstand van!

Maak gebruik van Xoip, die kan je helpen door op bepaalde tijden door te schakelijk, je krijgt dan een nummer van hun en schakelen ze door naar je mobiel.

Fan
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Misschien moet ik nog wat toevoegen. Mijn vaste nr is van Ziggo Zakelijk en staat doorgeschakeld naar mijn mobiele nr.
Ik wil nu mijn mobiele nr op afwezigheidsbericht instellen, maar zou dit ook op mijn vaste nr willen.

Inmiddels de Android App Automate gevonden...

 

Ik heb een flow gemaakt dat de telefoon om 17uur het nr 12334 moet bellen

en om 9uur belt hij 12335

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik ken het niet, weer ook niet hoe het werkt. Ik heb geen Android maar een iPhone.
Anders zou je een zakelijke online telefooncentrale kunnen nemen, die doen dit soort dingen ook. Alleen kost dit wel geld, maar het kan wel. Ik ken iemand en die zit bij Hallo.eu, goed bedrijf en die kunnen je nummer via een centrale laten doorverbinden naar een voicemail, ander toestel of nummer, noem maar op. Maar ja, voor niets gaat de zon op 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic