fonti098

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Activeren simkaart is niet mogelijk

Ik heb een nieuwe sim kaart ontvangen en deze zou al geactiveerd zijn. Echter is dat niet het geval.

 

Ik heb hem telefonisch geactiveerd, maar dat werkt niet.

Ik kan geen account aanmaken voor "my vodafone", omdat ik geen sms-code kan ontvangen.

 

Een code naar mijn email laten sturen werkt helaas ook niet.

 

Het betreft hier om: *** 06-nummer verwijderd wegens privacy***

 

Hopelijk kan iemand mij nu verder helpen

 

Heel erg vervelend, dat ik de hele middag al niet bereikbaar ben en dat ik niemand van jullie helpdesk aan de lijn kan krijgen.

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @fonti098 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik kan je hier niet mee helpen. Morgen is er weer iemand van Vodafone online en die kan met je mee kijken. Even ter advies, dit is een open Community en iedereen kan je 06 nummer nu zien. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, heb daar al een melding van gemaakt en dan zal iemand van Vodafone je nummer verwijderen. 

Eventueel, mocht er haast bij zijn, met je simkaart, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @fonti098.
Welkom op de community van Vodafone. Dat schiet niet op! Ik help je graag verder met het activeren van de simkaart. Hiervoor heb ik wel nog een aantal gegevens nodig. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer en simkaart nummer (begint met 893).
- E-mailadres voor de uitnodiging voor een My Vodafone account.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer van je vernomen @fonti098. Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren? Ik hoor graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic