1
Vraag
2
Reacties
H&M

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Activeren OneNumber geeft foutmelding '06-nummer niet gevonden'.

Hallo, 

sinds vorige week Donderdag proberen mijn vriendin en ik  de One Number te activeren op de nieuwe Apple Watch 10 Cellular van mijn vriendin.  Helaas blijven we, net zoals bij vele anderen, de melding krijgen dat er geen 06-nummer gevonden is. 

Ook al 2 keer over contact gezocht met de service medewerkers, helaas zonder resultaat (ze hebben echt hun best gedaan!!). 

Er is door een medewerker een nieuw My-Vodafone account aangemaakt, maar helaas ook zonder resultaat. We hebben nu door dit proces 2 accounts. 

Wij hebben een Red Together bundel samen met een derde familielid. Het telefoon nummer dat eindigt op —— 47 54 moet de One Number geactiveerd hebben. 

Hopelijk is er iemand hier die ons kan helpen, zodat mijn vriendin weer op een veilige manier kan gaan joggen in de avond. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3679Posts
  • 1139Oplossingen
  • 1206Likes

Hi @H&M 

Deze foutmelding bij het bestellen van OneNumber is een hardnekkige. De foutmelding wordt veroorzaakt doordat er meerdere gebruikersprofielen zijn in My Vodafone. Dit is bij jou ook het geval. Ik heb nu alles samengevoegd tot 1 profiel met de juiste rechten om OneNumber te kunnen bestellen. Jouw vriendin zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen. Je gebruikt hiervoor de gegevens waarmee het algemene My Vodafone account is geregistreerd (h.*******@hotmail.com). Herstart wel even de Apple Watch en iPhone van je vriendin alvorens je de nieuwe aanvraag doet. 

Als dit is gelukt, dan kun je vervolgens (indien je dat wilt) weer afzonderlijke gebruikersprofielen instellen in My Vodafone.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3679Posts
  • 1139Oplossingen
  • 1206Likes

Hi @H&M 

Deze foutmelding bij het bestellen van OneNumber is een hardnekkige. De foutmelding wordt veroorzaakt doordat er meerdere gebruikersprofielen zijn in My Vodafone. Dit is bij jou ook het geval. Ik heb nu alles samengevoegd tot 1 profiel met de juiste rechten om OneNumber te kunnen bestellen. Jouw vriendin zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen. Je gebruikt hiervoor de gegevens waarmee het algemene My Vodafone account is geregistreerd (h.*******@hotmail.com). Herstart wel even de Apple Watch en iPhone van je vriendin alvorens je de nieuwe aanvraag doet. 

Als dit is gelukt, dan kun je vervolgens (indien je dat wilt) weer afzonderlijke gebruikersprofielen instellen in My Vodafone.

H&M
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, 

het is ondertussen gelukt 🥳! 

Hartstikke bedankt voor het meekijken! 🤩🤩🤩

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3679Posts
  • 1139Oplossingen
  • 1206Likes

Ah fantastisch om te lezen dat het is gelukt @H&M H&M! Bedankt voor deze snelle terugkoppeling! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic