mluttik

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Abonnement opzeggen ivm niet ondersteunen Apple Watch (Ultra)

Hallo, ik ben helaas genoodzaakt over te stappen naar een andere provider, die met de T, ivm het niet ondersteunen van de Apple Watch (Ultra). Ik heb nog tot maart 2023, dus hopelijk krijgen jullie het voor die tijd voor elkaar, want dit is wel een show stopper voor mij. Het is jammer dat mijn voordelen van Ziggo en Vodafone dan wegvallen, maar het is niet anders.

Hopelijk krijgen jullie genoeg signalen van gebruikers die hiermee zitten en gaat Vodafone er mee aan de slag.

 

Keep us posted!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @mluttik 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijpelijk dat je dan wil overstappen. Daar zijn er wel meer die hier over nadenken omdat Vodafone nog altijd geen Apple Watch ondersteuning heeft. Mijn advies, wacht tot het eind van je abonnement met overstappen en ga niet van te voren al overstappen, je kan toch pas met je nummer over in maart 2023. En mij zegt iets dat je nog wel eens kans hebt dat het in die periode ook bij Vodafone te verkrijgen is en dan zou het jammer zijn als je al een keuze hebt gemaakt om over te stappen. De keuze kan je wel maken maar ik zou zelf pas tegen het eind van je contract de beslissing nemen. 

Maar je hebt groot gelijk met het wachten, dat duurt echt veel te lang. Dit zal je ook al wel gezien hebben met andere topics die hier over geopend zijn. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @mluttik 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijpelijk dat je dan wil overstappen. Daar zijn er wel meer die hier over nadenken omdat Vodafone nog altijd geen Apple Watch ondersteuning heeft. Mijn advies, wacht tot het eind van je abonnement met overstappen en ga niet van te voren al overstappen, je kan toch pas met je nummer over in maart 2023. En mij zegt iets dat je nog wel eens kans hebt dat het in die periode ook bij Vodafone te verkrijgen is en dan zou het jammer zijn als je al een keuze hebt gemaakt om over te stappen. De keuze kan je wel maken maar ik zou zelf pas tegen het eind van je contract de beslissing nemen. 

Maar je hebt groot gelijk met het wachten, dat duurt echt veel te lang. Dit zal je ook al wel gezien hebben met andere topics die hier over geopend zijn. 

mluttik
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Hoi, dat klopt. Hopelijk zijn de aantallen groot genoeg voor Vodafone om het serieus te nemen er actie op te ondernemen.

Ik wacht zeker tot maart 2023, dus hopelijk is het dan voor elkaar.

mluttik
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Ik zie dat inmiddels ook KPN ondersteund wordt op de Watch Ultra, nu kan Vodafone helemaal niet meer achterblijven!!! Kom op Vodafone, aan het werk!!!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic