nielsschmidt26

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aan het lijntje gehouden worden door Vodafone

Ik ben inmiddels al maanden bezig om Vodafone duidelijk te maken dat ik de aangeboden diensten niet goed werken maar ik word alleen maar aan het lijntje gehouden en er wordt geen oplossing geboden.

 

Korte samenvatting: Inmiddels heb ik al maanden last ervan dat ik regelmatig geen internet kan gebruiken wanneer ik aan het bellen ben of dat telefoongesprekken gewoon ineens uitvallen. Dit alles helaas willekeurig en op verschillende plekken dus dat maakt het lastig. Vandaag bv. heb ik er bij elk telefoongesprek last van dat ik geen internet heb wat erg lastig is. Ik kan niet eens mijn werk meer normaal uitvoeren door de onmogelijk slechte diensten van Vodafone. Ik heb denk ik al zo'n 20 keer gesproken met de klantenservice, al in meerdere winkels geweest, via de Vodafone app contact proberen te zoeken, een klacht ingediend. Nergens kom ik verder mee. Inmiddels wacht ik ook alweer 2 weken op antwoord op een case om mijn contract te laten ontbinden. Maar, verrassend genoeg word ik weer aan het lijntje gehouden.

 

Blijkbaar wordt er bij Vodafone ook nergens een notitie gemaakt van de keren dat we contact hebben gehad met Vodafone en wat er geprobeerd is want vorige week werd doodleuk vermeld dat er we nog geen nieuwe simkaart hadden gekregen en dat we jullie die graag aanbieden of het probleem dan opgelost is. Als ik dan aangeef dat we dit al geprobeerd hebben (wat blijkbaar nergens genoteerd wordt bij jullie??????) dan word er doodleuk gezegd dat ik nog 'effe geduld' moet hebben. 

 

Zoals wellicht logisch is, is mijn geduld inmiddels volledig op. Ik heb 0 vertrouwen meer in Vodafone en ik vind het ongelooflijk dat ik continu maar aan het lijntje gehouden word. Godzijdank is 1 abonnement bij jullie al opgezegd en ik kan niet wachten tot ik van deze af ben. Ik heb nu al meerdere keren gevraagd of het contract ontbonden kan worden maar er komt gewoon geen reactie. Ik kan niemand te spreken krijgen die me verder kan helpen en op een klacht via de website wordt gewoon niet gereageerd. In de winkel in Maastricht zijn we voor het eerst geholpen en die mevrouw gaf aan dat er waarschijnlijk iets mis is in de aansluiting maar dat dit heel lastig vast te stellen is en dat als ik aangaf dat mijn vertrouwen weg was ik het contract kon ontbinden. Dit was op 1 oktober. Inmiddels is het 8 november en ben ik nog geen stap verder. Hoe kan ik iemand spreken die mij wel verder kan helpen? De telefoon is afbetaald, ik heb alles geprobeerd wat jullie aangegeven hebben maar het werkt gewoon nog steeds niet. Alle instellingen gewijzigd zoals jullie aangaven, ander toestel geprobeerd, andere sim kaart, 5G aan en uit, Wifi tijdens bellen aan en uit gehad. Maar niks helpt.

 Het enige wat ik wil is mijn contract ontbinden zodat we beiden van elkaar af zijn. Als dit niet snel opgelost wordt ga ik vervolgstappen nemen en zal ik geen positief woord voor Vodafone meer over hebben. Zo'n slechte service als hier heb ik nog nooit meegemaakt.

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @nielsschmidt26 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voor ik begin, ik ben niet werkzaam bij Vodafone, daarom kan ik je alleen advies geven. Heb je ook al het klachtenformulier ingevuld op de website? Deze mensen kunnen namelijk een onderzoek aanmaken en als dat is gebeurd dan krijg je daar een reactie op. Ik begrijp dat het heel vervelend is en wanneer je geen steek verder komt je geen vertrouwen meer hebt in Vodafone. Zet dat ook in het klachtenformulier en laat maar gerust weten dat je de service die Vodafone op dit moment heeft geboden echt heel slecht is. Ik kan je niet helpen en ook de medewerkers hier op de community kunnen niet zoveel dan je klacht doorsturen naar een afdeling. Daarom lijkt me de klacht zelf insturen een veel betere optie en dan even afwachten wat ze je melden. Mocht je er dan niet uit komen dan kan je altijd nog contact opnemen met Geschillencommissie Telecommunicatie of de Europese Commissie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic