1
Vraag
2
Reacties
Mark_77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5G niet meer beschikbaar

Het valt me op dat de beschikbaarheid van 5G bij mij in de directe omgeving volgens de dekkingskaart is gewijzigd. Vorige maand zond en zendmast nog wel 5G uit (ook volgens de dekkingskaart), maar nu niet meer. Hoe is dat mogelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mark_77 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Er zijn misschien werkzaamheden of een storing, maar er kan ook iets anders zijn. Op deze pagina van Vodafone kan je het netwerk controleren en doe op die pagina ook een extra Network Check. Daar kan je dan ook eventueel een vraag stellen aan de juiste afdeling. Hier op de community zijn er wel mensen van Vodafone die mee kunnen kijken maar door deze gekke laatste dagen kan ik je niet zeggen wanneer er iemand online is. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mark_77 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Er zijn misschien werkzaamheden of een storing, maar er kan ook iets anders zijn. Op deze pagina van Vodafone kan je het netwerk controleren en doe op die pagina ook een extra Network Check. Daar kan je dan ook eventueel een vraag stellen aan de juiste afdeling. Hier op de community zijn er wel mensen van Vodafone die mee kunnen kijken maar door deze gekke laatste dagen kan ik je niet zeggen wanneer er iemand online is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic