Onlangs een 5G SimOnly aangesloten bij vodafone , na ontvangst van de simkaart meteen uitgeprobeerd . Download snelheden komen haast niet boven de 100 Mbps uit , in het bezit van een onlangs aangeschafte nieuwe toestel (Poco F3 5G ) . Simkaarten van collega's (respectievelijk van andere providers) uigeprobeerd waar de downloadsnelheden met gemak 700/800 Mbps halen.
Klantenservice benaderd met daarin als reactie en ik citeer : '' De kans is heel groot dat Vodafone het toestel niet ondersteunt met de simkaart van Vodafone erin ''.
citatie 2 : '' nee maar misschien wel handig om eerst bij de provider na te vragen of wij dit toestel ondersteunen.''
Aangegeven dat dit nergens maar ook nergens geadverteerd staat .
met als reactie : ''Ik vind het oprecht heel vervelend voor je maar ik mag het contract niet annuleren''.
mijn vraag of er alsnog een uitzondering gemaakt kan worden om het contract te annuleren . Simkaart nog geen dag in je telefoon zonder de keus om het te annuleren is absoluut onacceptabel , of op ze minst een korting want ik betaal nu 5G bedrag voor 4G snelheid ...