1
Vraag
2
Reacties
Vuurvreter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2e sim kaart voor gebruik op ipad

Ik heb een Red Unlimited abonnenment.
Ik zou graag een 2e sim kaart willen gebruiken voor data op de ipad.

Een beetje zoekende kan ik niet het juiste antwoord vinden op de vraag die ik heb.
Ik zou zoals aangegeven een 2e sim kaartje in mijn ipad willen hebben om daar op te kunnen internetten.

Ik had als volgende het idee, Telefoon aan, internet data uit en internet data aan op de ipad. (dit werkte voor een aantal jaren terug prima)
Ik kom wat verschillende termen tegen, duo sim, multi sim en dual sim.
Bij een duo sim betaal ik eenmalig € 30,00 is dit wat ik het beste kan aanschaffen?
Om nu extra abonnenment te nemen van € 5,00 gaat mij iets te ver.

Wie geeft raad?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Vuurvreter 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Multi simkaart is niet meer mogelijk bij Vodafone. Dual Sim is twee simkaart mogelijkheden in een mobiele telefoon. Wat je zou kunnen doen is een duo simkaart nemen, die kan je gebruiken. Voor meer info, lees deze pagina

Maar ik moet je er wel bij vertellen dat je beide simkaarten niet tegelijk aan kan hebben! Als je het ene toestel aan hebt, moet de andere (iPad) uit en wil je weer op het andere toestel data/bellen wilt, moet je iPad uit. Je kan dus niet beide tegelijk aan hebben!! Mocht dit een probleem zijn dan zou je kunnen de je denken aan een Sim Only data abonnement. Maar ja, dit kost extra per maand 😁

Je kan slechts één toestel aan te hebben staan. 
Als er van toestel gewisseld wordt, is het belangrijk dat:

  •     Je het actieve toestel eerst uitschakelt
  •     Je daarna het tweede toestel inschakelt


Ik hoop je hier voldoende te hebben geïnformeerd en dat het een beetje duidelijk is. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Vuurvreter 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Multi simkaart is niet meer mogelijk bij Vodafone. Dual Sim is twee simkaart mogelijkheden in een mobiele telefoon. Wat je zou kunnen doen is een duo simkaart nemen, die kan je gebruiken. Voor meer info, lees deze pagina

Maar ik moet je er wel bij vertellen dat je beide simkaarten niet tegelijk aan kan hebben! Als je het ene toestel aan hebt, moet de andere (iPad) uit en wil je weer op het andere toestel data/bellen wilt, moet je iPad uit. Je kan dus niet beide tegelijk aan hebben!! Mocht dit een probleem zijn dan zou je kunnen de je denken aan een Sim Only data abonnement. Maar ja, dit kost extra per maand 😁

Je kan slechts één toestel aan te hebben staan. 
Als er van toestel gewisseld wordt, is het belangrijk dat:

  •     Je het actieve toestel eerst uitschakelt
  •     Je daarna het tweede toestel inschakelt


Ik hoop je hier voldoende te hebben geïnformeerd en dat het een beetje duidelijk is. 

Vuurvreter
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is wel duidelijk, maar niet de gezochte oplossing.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Er is bij Vodafone geen andere oplossing. Denk zelfs niet andere providers. Maar daar heb ik geen weet van. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic