Puppie007

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

2FA authenticatie uitzetten bij inloggen My Vodafone

Hallo,

Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat de sms code uitgezet wordt.

Ik log in bij mijn vodafone en moet dan een code ingeven die per sms verzonden wort.

Gaarne deze uitzetten zodat dit niet meer nodig is.

 

Ik hoor/lees het wel als er meer informatie nodig is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

@Puppie007 Hmm, wat gek dat je twee keer een bericht krijgt? Ik heb maar 1 keer een reactie geplaatst. In ieder geval is de 2FA verificatie voor je uitgezet. We adviseren overigens wel om hier gebruik van te maken, omdat de tweestapsverificatie simpelweg een betere beveiliging biedt. 

Het e-mailadres waarmee je inlogt kan je zelf wijzigen in My Vodafone. Er kan maar 1 e-mailadres zijn gekoppeld. Heb je op dit moment met jouw eigen e-mailadres een Mijn Ziggo account? Dan kan je er ook voor kiezen om de accounts te koppelen. De inloggegevens van My Vodafone worden dan ook de inloggegevens van Mijn Ziggo. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Puppie007 

Hier help ik je graag mee verder. Wil je jouw Community profiel aanvullen met jouw mobiele nummer en adresgegevens? Dan kan ik jouw My Vodafone account erbij pakken en deze instelling voor je uitzetten. Geef je mij een seintje zodra je jouw profiel hebt aangevuld? 🙂 

Puppie007
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Ceciliatwee keer een bericht is te veel hoor 😁 maar de gegevens zijn ingevuld bij mijn persoonlijke voorkeuren.

De inlog gaat nu via het mail adres van mijn vrouw. Kan ik daar ook nog een mail adres aan toevoegen van mij zelf of moet ik daar een nieuw account voor aanmaken.

Maar als eerste gaarne de sms code uitzette, dot ervaren wij als vervelend.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

@Puppie007 Hmm, wat gek dat je twee keer een bericht krijgt? Ik heb maar 1 keer een reactie geplaatst. In ieder geval is de 2FA verificatie voor je uitgezet. We adviseren overigens wel om hier gebruik van te maken, omdat de tweestapsverificatie simpelweg een betere beveiliging biedt. 

Het e-mailadres waarmee je inlogt kan je zelf wijzigen in My Vodafone. Er kan maar 1 e-mailadres zijn gekoppeld. Heb je op dit moment met jouw eigen e-mailadres een Mijn Ziggo account? Dan kan je er ook voor kiezen om de accounts te koppelen. De inloggegevens van My Vodafone worden dan ook de inloggegevens van Mijn Ziggo. 

Speksjans

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,

Kun je mij ook helpen om de sms code uit te schakelen bij het inloggen bij my vodafone?

Alvast bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Geregeld @Speksjans. Ook bij jou wil ik wel aangeven dat we het niet adviseren om deze optie uit te zetten, omdat de tweestapsverificatie simpelweg een betere beveiliging biedt. Wees er dus heel scherp op dat niemand anders beschikt over jouw inloggegevens van My Vodafone en je gebruik maakt van een sterk wachtwoord. 

Speksjans

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia Bedankt voor de snelle reactie. Helemaal top! 👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic