Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Even voorstellen: leer hier de andere leden en moderators kennen!

Hallo allemaal!

 

We zijn erg benieuwd naar wie jij bent. Daarom nodigen we je uit om jezelf hier voor te stellen. Want een Community begint bij elkaar beter leren kennen. Behalve je naam en leeftijd willen we nog wel meer van je weten! 

- Sinds wanneer ben je lid van de Vodafone Community? 

- Wat vind jij het leukste aan deze Community?

- Wat is je favoriete zender, film of serie? 

- Voor welke onderwerpen kunnen andere Community leden jou @mentionen?

 

We zijn benieuwd!
Tot snel op de Community! 

 

 

16 Reacties 16
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Mag ik jullie heel erg bedanken voor jullie inzet op de Community van Vodafone. Zelf heb ik heel veel aan jullie informatie gehad en heb ik veel van jullie mogen leren om andere klanten te helpen binnen de Community van Vodafone. Heel erg jammer dat jullie het schip gaan verlaten, jullie mogen nu het ruim in om daar de boel een beetje schoon te houden.

Nogmaals dank @Steven & @Sharon en veel plezier met jullie nieuwe takenpakket bij Vodafone.

 

 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 37Posts
  • 9Oplossingen
  • 12Likes

Hoi allemaal,

Mijn naam is Mark en ik kom vanaf heden het Vodafone Community moderator-team versterken. Ik werk al jaren bij Ziggo en heb daar vele afdelingen binnen de Klantenservice bemand, de laatste paar jaren ben ik actief bij de Ziggo Community. Sinds de samensmelting van Vodafone en Ziggo staat er één team achter deze twee Communities dus het is qua werkzaamheden een kleine stap en ik blijf actief op beide Communities.

Vakantie vier ik het liefst op een zeilboot op de Waddenzee of op het IJsselmeer, heerlijk uitwaaien! Elke kans om op mijn motor te stappen grijp ik aan en ook met PC games kan ik uren zoet zijn. Ik honkbal in de zomer en ijshockey in de winter, maar ondanks al deze hobbies spendeer ik toch de meeste tijd aan mijn twee dochters.

Ik kijk er naar uit om jullie allemaal te ontmoeten op dit mooie platform!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En dan natuurlijk een welkom berichtje aan onze nieuwe Vodafone vriendjes 
Wat leuk dat jullie de boel komen versterken en ik wens jullie heel veel plezier op de Community van Vodafone en dat ook jullie het leuk gaan vinden om hier de mensen te helpen met hun probleem. Daarnaast wil ik jullie ook bedanken dat ik als SE door kan en mensen een steuntje in de rug mag geven en/of helpen. 

Super leuk dat jullie er zijn @Lycke Vodafone@Cecilia Vodafone & @Mark Vodafone 
En natuurlijk WELKOM!

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey allemaal. Ook ik ben hier dus een nieuw gezicht!

Wie ook actief is op de Ziggo Community zal mij inmiddels vast en zeker kennen, want daar ben ik al ruim 2 jaar “vast” aan het werk. Net als @Mark Vodafone maak ik nu dus ook de extra stap naar de Vodafone Community, maar blijf ik ook zeker actief aan de “Ziggo kant". Ik ben enorm benieuwd naar de zaken die ik hier allemaal ga tegenkomen en leren :-). 

Over mij persoonlijk; zingen en koken zijn mijn 2 grootste hobbies (zingend koken is dus ultiem 😉 ). Daarnaast ben ik gek op (bord)spellen spelen en biertjes drinken met vrienden. In mijn vrije weekenden organiseer ik dus graag avonden met vrienden waarbij we samen eten en spellen spelen. 
Ik heb geen kinderen, dus nog volop tijd voor bovenstaande ;-). 

Mochten jullie meer over ons willen weten, vraag maar raak! (of we altijd zullen antwoorden, zal ik niet beloven 😉 )

Cootje.J

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hallo ik ben Cootje.J en heb me net aangemeld voor de community... Ik wist niet dat dit er was ?… Heel erg fijn om andere te kunnen helpen of om zelf een vraag te stellen... Nu zie ik dat je badges kunt verdienen.. Hoe werkt dat precies?

 

Groetjes Cootje.J

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Cootje.J wrote:

Hallo ik ben Cootje.J en heb me net aangemeld voor de community... Ik wist niet dat dit er was ?… Heel erg fijn om andere te kunnen helpen of om zelf een vraag te stellen... Nu zie ik dat je badges kunt verdienen.. Hoe werkt dat precies?

 

Groetjes Cootje.J

 

Hoi en welkom @Cootje.J 
Badges verdienen gaat vanzelf, daar is geen uitleg over te geven. Kijk maar eens naar de badges die ik heb, dan ga je over een badge heen en zie je waarmee je deze hebt gekregen. En het belangrijkste is mensen helpen, niet het verdienen van badges, dat is eigenlijk bijzaak 

Je kan wel punten verdienen, kijk maar eens op deze pagina en lees hoe je dit kan verdienen:
https://forum.vodafone.nl/vodafone-community-rewards-112?intcmp=CommunitycvodahomepaginaczigQL1
 

Cootje.J

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Enegieboy

Dank je wel voor de reactie…

Natuurlijk is elkaar helpen belangrijker... Ik zag het voorbij komen en dacht gelijk maar even vragen…

Zie ook dat ik volgens mij op de verkeerde plek mijn vraag heb gesteld... Ik ga me hier maar eens even heel snel in verdiepen haha…

 

Groetjes Cootje.J

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Cootje.J . Welkom hier! Altijd leuk, nieuwe gezichten op de Vodafone Community. 
Maar goed, in principe zijn alle gezichten voor mij hier nieuw ;-). Haha. 

wat betreft de badges, die kan je dus voor verschillende dingen ontvangen. Hoe actiever je bent, hoe meer badges je zult krijgen. 
Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar je! Zijn er specifieke zaken waar je veel vanaf weet en waarin je het leuk vindt om anderen te helpen? En ben je al lang klant bij Vodafone? 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey allemaal!

Naast @Mark Vodafone en @Lycke Vodafone ben ik de derde musketier die de stap maakt naar de Vodafone Community. Ik heb er ontzettend veel zin in!

Ik werk al ruim 8 jaren bij Ziggo en heb in die periode verschillende taken gehad binnen de klantenservice. Nog niet zo lang geleden heb ik de stap gemaakt naar de Ziggo Community als moderator en hier komt nu dus ook de Vodafone Community bij. Net als Mark en Lycke zien jullie mij dan ook terug op beide Communities.

Over mij persoonlijk! Ik ben 26 jaren jong en woon samen met mijn kleine pluizenbol (hond) Benji. Ik ben dan ook gek op het maken van lange wandelingen met hem. Daarnaast houd ik van shppen, gezelligheid en ga ik graag lekker een hapje of drankje doen met vriendinnen.

bartvries

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Leuk Cecilia!  Wel thuiswerken neem ik aan. Zal de hond wel leuk vinden, de hele dag aandacht.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi allemaal,

 

Hoewel het bekend staat als 'de drie musketiers', was er gelukkig ook altijd een vierde bij  Ik ben Alex en ben vanaf vandaag ook actief op de Vodafone Community, waar ik ontzettend naar uitkijk!

 

Na enkele jaren actief te zijn geweest aan de socialmedia-kant van Ziggo ben ik daarna overgestapt naar de Ziggo Community, wat ik heel tof vind om te doen. De Vodafone Community is daar absoluut een hele mooie aanvulling op.

 

In mijn vrije tijd sport ik graag (voornamelijk voetbal en hardlopen), speel ik graag bord- of kaartspelletjes of een online game. Verder ontwikkel ik beeldpuzzels en luister graag naar een LP (of breid mijn verzameling daarvan uit )

Mijn avatar laat nog heel even op zich wachten, dus tot die tijd de ben ik nog even de mystery moderator.

 

Tot snel!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Yaay, meer collega's. Party!

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Welkom @Alex Vodafone ?
Leuk dat je het team komt versterken en dat de klanten van Vodafone nog meer vragen kan stellen die wij als klanten, onder elkaar, niet kunnen oplossen. ???

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Welkom @Alex Vodafone  heel veel plezier op de community 

Robert_1966!

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo mijn naam is Robert Agterberg ben nieuw hiier ben ook teser bij ziggo welkom

Robert66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

welkom allemaal lief leden

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic