Rebecca1982

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zonder wifi geen internet

Zodra ik geen wifi heb, heb ik ook geen internet meer op mijn mobiele telefoon. Hij geeft bij mobiele gegevens dan aan verbonden, geen internet. Dit is sinds een paar weken zo en voorheen had ik hier nooit last van.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rebecca1982 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is vervelend! En zeker dat het al weken zo is, hier had ik zelf zeker eerder al contact voor opgenomen. Maar heb je je simkaart al eens in een ander toestel gedaan om te zien of het dan wel werkt? Dus je eigen simkaart in een ander toestel en een ander simkaart in je eigen toestel. Dan kan je kijken waar het aan ligt. En zorg ook dat je APN gegevens goed zijn ingevuld. 

Je zou deze topic eens kunnen lezen, laat dan buitenland info maar weg, het gaat alleen om je netwerkinstellingen en APN informatie. Misschien ligt het daar wel aan? 

Kan je het eens proberen en laat weten wat daar uit is gekomen. Lukt het nu helemaal niet, loop langs een Vodafone winkel of bel de klantenservice om je opnieuw aan te melden?!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rebecca1982 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is vervelend! En zeker dat het al weken zo is, hier had ik zelf zeker eerder al contact voor opgenomen. Maar heb je je simkaart al eens in een ander toestel gedaan om te zien of het dan wel werkt? Dus je eigen simkaart in een ander toestel en een ander simkaart in je eigen toestel. Dan kan je kijken waar het aan ligt. En zorg ook dat je APN gegevens goed zijn ingevuld. 

Je zou deze topic eens kunnen lezen, laat dan buitenland info maar weg, het gaat alleen om je netwerkinstellingen en APN informatie. Misschien ligt het daar wel aan? 

Kan je het eens proberen en laat weten wat daar uit is gekomen. Lukt het nu helemaal niet, loop langs een Vodafone winkel of bel de klantenservice om je opnieuw aan te melden?!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Rebecca1982 
Welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker niet handig dat als je een stap buiten de deur doet je geen internet meer hebt. Er lijkt dan iets niet goed te gaan met het mobiele netwerk. Ik zie dat @Energieboy je al 2 handige tips heeft gegeven wat betreft het testen van een ander toestel en de APN-instellingen. Ben je hier nog mee aan de slag gegaan? Zo ja, wat is hier uitgekomen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic