mjs87

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zonder toestemming een verzekering

hallo,
 
vorige maand een nieuw abbonement afgesloten (htc one x), meneer vroeg tijdens het afsluiten of ik hier een verzekering bij wou,
ik heb nee gegezecht, omdat het te duur voor me is, eergisteren zag ik dat de eerste rekening er af ging tot mijn verbazing zag ik dat er ook verzekering af is gegaan van 23 euro, ik schrok hier dus enorm van, ik heb contact gehad met vordafone maar die konden mij niet verder helpen maar hebben wel een aantekening gemaakt en ik moest terug gaan naar de winkel, omdat ik mijn abbonement niet in mijn eigen stad heb afgesloten konden ze me hier dus niet helpen in de winkel, de winkel waar ik het abbonement heb afgesloten is 30 km van mijn woonplaats, vind het een beetje suf dat ik terug moet naar die winkel, en heb tijden het afsluiten duidelijk gezecht dat ik geen verzekering wil.
 
weet niet wat ik nu moet doen, het geld moet ik terug boeken omdat ik het gewoon niet kan missen
2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ik zou het contract van de verzekering opvragen, daar moet je, indien dit bij je vorige abonnement er niet was, apart voor tekenen.
 
Indien ze dit contract niet hebben, kan je daardoor aantonen dat jij geen verzekering hebt afgesloten en zal Vodafone het teveel betaalde gaan crediteren aan je.
 
En het handigste is inderdaad om dit in de winkel waar je het abonnement hebt afgesloten te doen, zij hebben tenslotte de zaken ook voor je aangesloten, ondanks dat dit iets verder weg is.
mjs87
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nergens voor getekend behalve het contract van Vodafone zoals iedereen dat moet verder heb ik niets, Vodafone almelo zegt dat het wel in de computer bij jullie staat, heb verder nog geen tijd gehad en terugte gaan naar de winkel waar uil het toestel heb opgehaald
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic