vreemd

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zo maar afschrijving bel min

er worden bel minuten berekend zonder gebruik van mob abonnement zomaar duurder.

Buiten bel minuten worden als goud berekend.

Geen uitleg dan einde voda dieven praktijk en dit gaat dan over elk media verspreid worden ben nu wel klaar met deze provider 

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @vreemd 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Het gebruik buiten je bundel is natuurlijk altijd duurder dan wanneer je binnen je bundel blijft. Daarvoor heb je, toen je je contract aanging, deze informatie ontvangen en dan ben je op de hoogte. De uitleg staat vast en zeker op je nota, want die kan je downloaden vanaf My Vodafone en dan kan je bekijken waar de kosten naar toe zijn gegaan. Ik kan me niet voorstellen dat Vodafone je kosten in rekening brengt, als je deze niet hebt gemaakt. 

Ben je niet tevreden en heb je klachten over je nota dan zal je contact op moeten nemen met Vodafone. En je kan je klacht indienen via deze website: https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml

Uitleg via hier kan niet omdat wij klanten onder elkaar zijn en niet met je mee kunnen kijken in het systeem. Als je wel iemand van Vodafone wilt spreken zal je moeten wachten tot er een medewerker hier op de community is en je topic oppakt, kan je niet zeggen hoe lang dit duurt. Als je direct antwoord wilt kan je bellen met de klantenservice van Vodafone, of een privé chat beginnen via Facebook  of Twitter. Misschien dat deze mensen je sneller kunnen helpen?

Succes in ieder geval en er zal vast een uitleg zijn waarom er kosten zijn gemaakt.

vreemd
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

buiten de bundel ,ja is bekend maar bij een tegoed binnen de bundel zo maar 13 min afschrijven nee , niet normaal werd dus wel gedaan . Abonnement zo maar duurder maken is ook niet normaal zonder opgaaf van reden .

Vodafone doet maar dus uw reactie is niet juist op de situatie 

vreemd
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verhogen ?????

uitleg nee dan maar 2 abonnementen minder sociale media geeft misschien.beter uitleg dan vodafone

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Waarom er zomaar 13 minuten is afgeschreven, dat kan ik je ook niet zeggen. Ik werk niet bij Vodafone om dit voor je uit te zoeken. Maar een abonnement zomaar duurder maken, dat heb ik nog niet eerder vernomen. Alleen als mensen hun 1 of 2 jarig abonnement hebben afgezeten en hun kortingen komen te vervallen of je had eerst Ziggo en Vodafone met een combi pakket en je bent weggegaan bij Ziggo, dan gaat het bij Vodafone omhoog. Inflatieberekening kan ik me ook nog voorstellen.  Maar zomaar?

Je zal dan toch uitleg moeten vragen bij Vodafone door te bellen naar de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten

En anders even wachten tot er iemand hier je verder kan helpen van Vodafone. @Sharon misschien?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Er worden geen belminuten berekend die jij niet gebruikt @vreemd. In My Vodafone kun je inderdaad je verbruik zowel buiten als binnen de bundel bekijken. Heb je ondertussen contact opgenomen met onze klantenservice of kan ik je nog aanvullende informatie geven? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @vreemd of heb je contact gezocht met onze collega’s via Social Media?

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen reactie komen, dan zal het topic gesloten worden @vreemd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic