Hallo,
Mijn Vodafone is gekoppeld aan het ziggo account van mijn vader toen ik daar woonde. Dit zodat ik de voordelen van gratis mb's kon krijgen. Onlangs ben ik verhuist naar een eigen woning met een eigen Ziggo account. Op de een of andere manier is mijn e-mail adres nu ook gekoppeld aan het account van mijn vader, maar dit is niet bedoeling. Nu is het zo dat als ik inlog bij Ziggo en Ziggo Go dat ik met mijn e-mailadres terecht komt in het account van mijn vader, ik zie zijn factuur gegevens en niet die van mij. Is het mogelijk om deze accounts goed te koppelen dat ik in mijn eigen Ziggo account en ziggo go terecht kom? Volgens de klantenservice zou dit automatisch gebeuren maar dit is niet het geval.
Met vriendelijke groet,
Adriaan Wings
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dan gaat er iets niet goed. Wat wil je nu precies waarvan losgekoppeld hebben. @adriaanwings ? Je mag me wel even een privébericht sturen met je gegevens 🙂
Hoi @adriaanwings
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Een gevalletje wat veel voorkomt bij VodafoneZiggo. Daar kan iemand van Vodafone je wel mee helpen. Zorg in ieder geval dat je je profielinstellingen helemaal hebt ingevuld en dan kunnen ze altijd kijken wat er is en je direct antwoord geven.
Het komt goed, duurt alleen even ??
Hi @adriaanwings
Welkom op de Vodafone Community.
Ontzettend goed dat je even aan de bel trekt, want het ontkoppelen gaat inderdaad niet automatisch. Ik wil je laten weten dat ik jouw Vodafone abonnement heb losgekoppeld van het Mijn Ziggo account van jouw vader. Je kunt nu in jouw eigen Mijn Ziggo account het Vodafone contract toevoegen. Zo wordt het Vodafone abonnement gekoppeld aan jouw Mijn Ziggo abonnement.
Hallo @Cecilia Vodafone,
Als ik inlog met mijn eigen e-mailadres kom ik nog steeds op het account van mijn vader.
Dan gaat er iets niet goed. Wat wil je nu precies waarvan losgekoppeld hebben. @adriaanwings ? Je mag me wel even een privébericht sturen met je gegevens 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.