Gio2903

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo/vodafone korting

Ik heb sinds vandaag een abo bij vodafone, afgesloten op hetzelfde adres als waar ziggo actief staat. ben ik verplicht vodafone te koppelen aan ziggo voor de korting bij vodafone? of kan ik op een ander email adres een my-vodafone account aanmaken, niet koppelen met mijnziggo en dus de korting bij vodafone ontvangen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @Gio2903 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee hoor, je hoeft je Ziggo niet met Vodafone te koppelen. Ziggo en Vodafone controleren je adres gegevens en als deze hetzelfde is, dan krijg je de combinatie voordelen. Je krijgt vanzelf een sms bericht dat de combinatie korting is goedgekeurd. Dit kan enkele dagen duren, dus nog even geduld hebben. 

Je kan een ander mail adres gebruiken voor je Vodafone account, dat is geen probleem. Deze hoeft niet hetzelfde te zijn als de inlog van Ziggo. 

Veel plezier alvast! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @Gio2903 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee hoor, je hoeft je Ziggo niet met Vodafone te koppelen. Ziggo en Vodafone controleren je adres gegevens en als deze hetzelfde is, dan krijg je de combinatie voordelen. Je krijgt vanzelf een sms bericht dat de combinatie korting is goedgekeurd. Dit kan enkele dagen duren, dus nog even geduld hebben. 

Je kan een ander mail adres gebruiken voor je Vodafone account, dat is geen probleem. Deze hoeft niet hetzelfde te zijn als de inlog van Ziggo. 

Veel plezier alvast! 

Gio2903
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mn nummer is wel over, maar als ik een account probeer aan te maken krijg ik de sms niet binnen. enig idee ?

 

bedankt voor de info verder 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Dit heeft even tijd nodig. Zou het morgen nog eens proberen. Mocht het dan nog steeds niet lukken dan kan @Cecilia met je mee kijken. Ze is werkzaam bij Vodafone. Plaats aub alle gegevens bij je persoonlijke informatie, dan kan ze wat sneller met je mee kijken (niet hier online plaatsen, iedereen kan deze topic lezen). 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Gio2903, welkom hier!

Wat leuk dat je ook een abonnement hebt afgesloten bij Vodafone! Ik zie dat @Energieboy al heeft aangegeven hoe het precies zit met het ontvangen van de Gratis Extra's omdat je Vodafone en Ziggo combineert. Als ik je account controleer dan zie ik dat het inmiddels ook is gelukt om een account te registreren voor My Vodafone! Super. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic