Hoi! Ik heb zojuist ook de accounts gekoppeld en nu kan ik niet eens meer inloggen bij ziggo. Kan iemand mijn ziggo van mijn Vodafone account ontkoppelen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Dilexdd
Ik heb Ziggo losgekoppeld van My Vodafone. Je dient voor Ziggo hierdoor het account opnieuw aan te maken.
Hoi @Dilexdd
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Logisch dat je nu niet meer kan inloggen bij Ziggo. Je hebt deze nu gelinkt met Vodafone en dan kan je via Vodafone ook de gegevens inzien van Ziggo. Je moet alleen even kijken met welk e-mail inlog en wachtwoord je nodig hebt. Kan de ene zijn van Ziggo of die van Vodafone. Dat is proberen.
Als je wil ontkoppelen dan moet je wachten tot maandag, dan is er weer iemand van Vodafone aanwezig om je daarmee te helpen. Vul dan aub bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kunnen ze je helpen.
Bedankt voor je reactie!
ik heb alles ingevuld en zal tot maandag wachten dankjewel
Hoi @Dilexdd
Ik heb Ziggo losgekoppeld van My Vodafone. Je dient voor Ziggo hierdoor het account opnieuw aan te maken.
Dankjewel!
Graag gedaan en een fijn weekend alvast !
Steven Vodafone wrote:
Hoi @Dilexdd
Ik heb Ziggo losgekoppeld van My Vodafone. Je dient voor Ziggo hierdoor het account opnieuw aan te maken.
Oh ja, het was nog maar donderdag gisteren 🙂
Even vergeten dat je er vandaag ook zou zijn…. LOL
Maakt niks uit 🙂 @Energieboy
Hier een soortgelijk probleem. Ik heb per ongeluk Vodafone gekoppeld. Blijkbaar aan Ziggo dat op naam van mijn man staat. We krijgen dit met geen mogelijkheid aangepast. Mijn man kan nergens meer inloggen op Ziggo en is not amuzed...
Als je wil ontkoppelen dan moet je wachten tot iemand van Vodafone aanwezig om je daarmee te helpen. Vul dan aub bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kunnen ze je helpen.
Of neem, als je sneller dit wil oplossen, even contact op met de klantenservice.
Hi @esther_verhoeven
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Een ongeluk zit in een klein hoekje! Ik help je graag om dit op te lossen. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met je persoonlijke gegevens? Dan neem ik een kijkje achter de schermen en kan ik het Vodafone account loskoppelen. Belangrijk om te weten is wel dat je dan voor My Vodafone een nieuw account moet registeren. Zien we je snel terug?
Het inmiddels opgelost door de helpdesk.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.