Dilexdd

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo en vodafone account ontkoppelen

 

Hoi! Ik heb zojuist ook de accounts gekoppeld en nu kan ik niet eens meer inloggen bij ziggo. Kan iemand mijn ziggo van mijn Vodafone account ontkoppelen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Dilexdd 

Ik heb Ziggo losgekoppeld van My Vodafone. Je dient voor Ziggo hierdoor het account opnieuw aan te maken.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dilexdd 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Logisch dat je nu niet meer kan inloggen bij Ziggo. Je hebt deze nu gelinkt met Vodafone en dan kan je via Vodafone ook de gegevens inzien van Ziggo. Je moet alleen even kijken met welk e-mail inlog en wachtwoord je nodig hebt. Kan de ene zijn van Ziggo of die van Vodafone. Dat is proberen. 

Als je wil ontkoppelen dan moet je wachten tot maandag, dan is er weer iemand van Vodafone aanwezig om je daarmee te helpen. Vul dan aub bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kunnen ze je helpen. 

Dilexdd
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie!

 

ik heb alles ingevuld en zal tot maandag wachten dankjewel

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Dilexdd 

Ik heb Ziggo losgekoppeld van My Vodafone. Je dient voor Ziggo hierdoor het account opnieuw aan te maken.

Dilexdd
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Graag gedaan en een fijn weekend alvast !

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven Vodafone wrote:

Hoi @Dilexdd 

Ik heb Ziggo losgekoppeld van My Vodafone. Je dient voor Ziggo hierdoor het account opnieuw aan te maken.

Oh ja, het was nog maar donderdag gisteren 🙂
Even vergeten dat je er vandaag ook zou zijn…. LOL

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Maakt niks uit 🙂 @Energieboy 

esther_verhoeve

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier een soortgelijk probleem. Ik heb per ongeluk Vodafone gekoppeld. Blijkbaar aan Ziggo dat op naam van mijn man staat. We krijgen dit met geen mogelijkheid aangepast. Mijn man kan nergens meer inloggen op Ziggo en is not amuzed...

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @esther_verhoeven 
 

Als je wil ontkoppelen dan moet je wachten tot iemand van Vodafone aanwezig om je daarmee te helpen. Vul dan aub bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kunnen ze je helpen.

Of neem, als je sneller dit wil oplossen, even contact op met de klantenservice.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @esther_verhoeven 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Een ongeluk zit in een klein hoekje! Ik help je graag om dit op te lossen. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met je persoonlijke gegevens? Dan neem ik een kijkje achter de schermen en kan ik het Vodafone account loskoppelen. Belangrijk om te weten is wel dat je dan voor My Vodafone een nieuw account moet registeren. Zien we je snel terug?

esther_verhoeve

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het inmiddels opgelost door de helpdesk. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic