superberger

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zelf herstarten galaxy s2

IK heb sinds een maand een galaxy s2 prima toestel.
Alleen sinds een paar dagen herstart hij zichzelf 1 of 2x per dag ?
Zonder dat ik eraan zit .
Alles is origineel apps firmware niks mee geklungeld.
wie heeft er een antwoord. 
4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ik heb wel een antwoord, maar niet een directe oplossing 😉

De klacht die je hebt kan zowel door software als hardware veroorzaakt worden, dat is op afstand dus niet te zeggen.

De snelste weg naar een oplossing lijkt mij het bezoeken van een Vodafone-winkel in jouw buurt.
Indien deze een "reparateur-ter-plekke" heeft, zou die de software direct voor je kunnen vervangen door de meest recente versie. Indien zo'n reparateur niet aanwezig is, moet de winkel het toestel voor je opsturen.

Wanneer de software opnieuw geïnstalleerd is, kan je beoordelen of de klacht verholpen is (dan was inderdaad de software de oorzaak), of nog niet (dan ligt het kennelijk aan de hardware).

Denk er alvast om om een goede back-up van je telefoon te maken voor je naar de winkel gaat (via het programma KIES van Samsung), dan hoef je je geen zorgen te maken over je gegevens, foto's, contacten etc.

Succes!
superberger
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt zal eens een winkel op gaan sporen .
 
 
Ferry
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Martin mijn complimenten voor het goeie advies, je krijg zeker een kudo van mij!! Inderdaad het kan een software gerelateerd probleem zijn. Het beste wat je kan doen is via Samsung Kies (Wat Martin aangaf) een software update te doen en kijken of het toestel nog steeds de zelfde klacht heeft.

Wat je ook kan doen/proberen is het toestel terugzetten naar de fabriek instellingen. Zo weet je zeker dat enige updates of applicaties het niet zijn. Zou het probleem dan nog steeds voor doen dan kan je inderdaad bij de Vodafone winkel laten pre-checken.
johan_1978

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem sinds ik de software heb ge update naar 2.3.5
Samsung zelf zegt dat je de software kan terug zetten naar fabrieksinstellingen en anders een harde reset moet doen.
bij mij heeft ook dit het probleem niet verholpen dus hoop dat er een fix komt voor dit probleem er zijn nog meer mensen met hetzelfde probleem na de update ..
Groetjes Johan
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic