vanderwilk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zeer traag 3G Vodafone op Scheveningen

Vandaag weer eens naar Scheveningen (boulevard) waar het niet druk was. Net als vorige keren op Scheveningen wel 3G aanduiding op mijn Iphone 5 maar zeer trage netwerkverbinding. Mijn vrouw haar Iphone heeft een T-mobile abbonement en daarmee een prima bereik en snel internet. Idem voor vreind van mij met KPN abonnement.
Lastig want ik verwachtte zakelijke e-mail waar ik op moest reageren. Ook met regelmaat in het centrum van de Den Haag soort gelijke problemen met Vodafone. Jammer.
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey vanderwilk,

Allereerst welkom op t forum 🙂

Ik heb de dekking in Scheveningen nagekeken en deze zou voor zowel 2g als 3g gewoon goed moeten zijn. Er staan daar diverse masten. Er waren daar vanmiddag echter geplande werkzaamheden waar je overlast van zou kunnen hebben gehad.
Tieluh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou, er is op de boulevard/strand in Scheveningen al 2 maanden geen 3G en ook soms slecht telefonisch ontvangst terwijl de indicatoren vol staan en 3G brand.
Ik heb al meerdere malen gebeld en feedback gegeven en krijg alleen maar excuses te horen. Ik ben er helemaal klaar mee en wil dat het contract ontbonden wordt. Nu ook al de 3de dag dat 3G het nergens doet. Ik gebruik mijn iPhone ook zakelijk en moet bereikbaar zijn. Meeste contact gaan via internet.
Meer dan 2 maanden geen 3G storing was volgens de laatste medewerker van Vodafone (ene Manuel) normaal en kan gebeuren. Nog even geduld worst er dan gezegd. Geduld was al anderhalve maand geleden op. Het probleem is inderdaad alleen met Vodafone. Andere providers werken wel normaal.

Gilbert
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic