Cecilia,
Ik vind jouw reactie heel jammer, beter gezegd schandalig. Jij werkt voor Vodafone en schuift de verantwoordelijkheid van Vodafone af op een door Vodafone gecontacteerde dienstverlener , Dynalogic.
Het is nog altijd zo dat ik een afspraak maak met Vodafone. Dan doe ik zaken met Vodafone en is en blijft Vodafone verantwoordelijk voor de levering. Overigens weet Vodafone dit zelf ook gezien de email die ze mij stuurden ( meerdere emails zelfs aangezien de levering al meerdere keren is gewijzigd). Ik kopieer hier de tekst van zo’n mail:
s! Op vrijdag 26 juni 2020 tussen 8:00 en 13:00 uurkomen we je bestelling brengen. En we laten je niet graag onnodig wachten. Daarom krijg je op deze dag nog een e-mail van ons met een nauwkeuriger tijdstip en een Track & Trace code.
Goed om te weten: onze koerier vraagt naar je legitimatie. We willen natuurlijk wel dat onze bezorgingen op de juiste plek en bij de juiste persoon terecht komen.
Ander adres?
Woon je niet op ………………...? Of wil je je bestelling op een ander adres laten bezorgen? Bel dan met onze koerier Dynalogic: 034-8462801.
Proces bij levering
Wil je precies weten wat er allemaal gaat gebeuren als de koerier je bestelling komt leveren, lees dan verder.
- Het legitimatie bewijs dat je hebt gebruikt met het plaatsen van de order wordt door de koerier nog een keer gecheckt
- Je bankgegevens controleren we door een pintransactie van €0,01 (eventuele rembourskosten kunnen ook via het pinapparaat worden voldaan)
- Als alle gegevens kloppen onderteken je het contract
- De Dynalogic-koerier maakt een scan van het ondertekend contract, je legitimatiebewijs en het pinbonnetje
- Je neemt de bestelling in ontvangst en tekent hiervoor
Tot snel!
Team Vodafone
Dus: ik zie in de tekst een aantal zaken. Ten eerste: ondertekend met team Vodafone, ten tweede op …… komen we je bestelling brengen .
Dus wie verantwoordelijk: Vodafone!
Overigens is dat ook zo geregeld in de nederlandse wetgeving hoor, bestudeer het consumentenrecht maar eens.
Eindconclusie: Al twee personen ( van de drie waar ik contact mee heb gehad) schuiven de verantwoordelijkheid weg.
Ofwel blamage voor Vodafone