Frans071

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zeer slechte service en communicatie met Dynalogic en ook met medewerkster klantenservice

Gisteren tussen 1700 en 2200 zou Dynalogic aan de deur staan met een nieuw sim only contract. Om 2139 kreeg is sms koerier is er om 2205 uur. Om 2230 nog steeds geen koerier, ook geen sms. Kijk op internet, Levering geannuleerd wegens vertraging, maak nieuwe afspraak.

Nieuwe afspraak voor heden morgen tussen 0800 en 1300. Pas om 11.30 uur was via track en Trace wat te vinden en wel Koerier om 11.29 uur vertrokken. ( dat geeft al te denken) op track en trace te zien koerier ca 12.30 uur bij mij.

Om 11.37 uur sms:”de verwachte leveringstijd is gewijzigd, kijk op track en trace

 

Levering verzet naar midden op de middag, voor mij onmogelijk. Ik neem contact op met klantenservice vodafone, na veel vijfen en zessen regelt medewerkster daar verzetten afspraak naar maandagmorgen 29 juni tussen 0800 en 1300. 

!5 minuten later: mailbericht van Vodafone: “Op vrijdag 26 juni komen we je bestelling brengen bla bla bla” Hoezo vrijdag afspraak was maandag !!!!!

weer bellen met klantenservice Vodafone, andere medewerkster. Deze medewerksters blijft alleen maar wijzen naar Dynalogic, zij en vodafone kunnen volgens medewerkster niets doen!!!! Hoezo krijg ik mail van Vodafone dat zending onderweg is, Medewerkster zegt alleen maar :”ik zie bij Dynalogic dat u levering nog kunt wijzigen., en bleef dit tot wel 10 x toe herhalen .Heb toen medewerkster maar gevraagd of ze de ouderwetse grammofoonplaat kent met een naald die in de groef blijft hangen en steeds hetzelfde herhaald. Zij leek daar dus sterk op. Zij vond dat Vodafone in deze geen verantwoordelijkheid had. Ofwel zee slecht opgeleide jongedame is mijn concluie. Op mijn verzoek door te verbinder met leidinggevende ofmanager gaf zij geen thuis.

Verbinding verbroken en bij dynalogic poging gedaan levering te veretten van vrijdag 26 naar maandag 29 juin. Lukt niet site komt niet met alternatieven.

 

Ik verwacht van Vodafone: 1 oplossing en 2 genoegdoening

 

  

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arjoh

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Peter van Halem wrote:

Ik ben ernstig hartpatient en 81 jaren oud. Voor mijn veiligheid  heeft mijn dochter een Huawei PRO30 (new edition) gekocht en die aan mij gegeven. Een handleiding zat er (uiteraard!) niet bij. Hoewel ik veel computer kwam ik hier niet uit. Gemaild vodafone. Heb daar inmiddels een aardig dossier van opgebouwd aan e-mails. Op bijna alle papieren staat rechts-boven met rode letters vodafone. Het laatste nieuws is dat vodafone mijn dochter niet kent, mij niet kent en de telefoon niet kent. Kortom, mijn dochter moet dus (volgens kontrakt) maandelijks betalen terwijl vodafone haar niet kent!! Normaal was IK gestopt met betaling en gooide de telefoon in de vuilnisbak. Schande vodafone!!!!! Zo ga je niet met de klanten om  en zit ik opgescheept met een telefoon  die niet werkt. Zonde van het geld. Vanmiddag ontving ik weer een e-mail van vodafone: ik heb U een privé-mail gestuurd die ik moest openen, hetgeen (uiteraard) niet lukte (ik was toch onbekend!). Een meer dan schandalige behandeling, vodafone!

Misschien heb je hier iets aan https://consumer.huawei.com/nl/support/phones/p30-pro/  is de handleiding.  Verkopen kunnen ze redelijk, service verlengen en met klachten omgaan kunnen ze zeker niet! 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Frans071 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hmm, erg vervelend dat het niet goed gaat met het afleveren via Dynalogic. Toevallig was er van de week ook al iemand die niet te spreken is over Dynalogic. Misschien iets voor Vodafone om dit toch serieus op te pakken en met die mensen in gesprek te gaan.

Ik kan niets voor je doen, ben niet werkzaam bij Vodafone, maar er zijn wel medewerkers van Vodafone die op deze Community langs komen en helpen. Je zou daar zeker op kunnen wachten, weet alleen niet wanneer deze weer online komen. 

Succes in ieder geval en erg vervelend dat het zo verloopt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen en een warm welkom op de Vodafone Community @Frans071 

Wat ontzettend jammer om te lezen dat de levering via Dynalogic niet van een leien dakje gaat. Wachten op willekeurig pakketje duurt altijd al ontzettend lang, laat staan als de levering ook nog eens wordt verschoven. Ik snap dat je in eerste instantie wijst naar Vodafone, omdat je simpelweg de bestelling bij ons hebt geplaatst. Het lastige is dat wij zelf niet de levering verzorgen. Dynalogic is een extern bedrijf die dit voor ons doet. Net zoals Post NL ook de levering voor veel bedrijven doet. Wij hebben dan zelf ook geen invloed de verzending. Dit wordt echt uit handen gegeven aan Dynalogic. In dit geval laat de levering via Dynalogic bij jou te wensen over. Ik wil je dan ook aanraden om bij Dynalogic een klacht in te dienen hierover. 

Zodra je de levering hebt ontvangen, wil je mij dan een seintje geven? Vul dan ook even jouw persoonlijke gegevens in bij jouw Community profiel. Ik weet nu namelijk niet, op de gebruikersnaam na, wie je bent. Ondanks dat de problemen niet onze schuld zijn, maar die van Dynalogich wil ik toch graag je voor het ongemak tegemoet komen. Vandaar de vraag om je gegevens 
 

 

Frans071
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cecilia,

Ik vind jouw reactie heel jammer, beter gezegd schandalig. Jij werkt voor Vodafone en schuift de verantwoordelijkheid van Vodafone af op een door Vodafone gecontacteerde dienstverlener , Dynalogic.  

Het is nog altijd zo dat ik een afspraak maak met Vodafone. Dan doe ik zaken met Vodafone en is en blijft Vodafone verantwoordelijk voor de levering.  Overigens weet Vodafone dit zelf ook gezien de email die ze mij stuurden ( meerdere emails zelfs aangezien de levering al meerdere keren is gewijzigd). Ik kopieer hier de tekst van zo’n mail:

s! Op vrijdag 26 juni 2020 tussen 8:00 en 13:00 uurkomen we je bestelling brengen. En we laten je niet graag onnodig wachten. Daarom krijg je op deze dag nog een e-mail van ons met een nauwkeuriger tijdstip en een Track & Trace code. 

Goed om te weten: onze koerier vraagt naar je legitimatie. We willen natuurlijk wel dat onze bezorgingen op de juiste plek en bij de juiste persoon terecht komen.

 

Ander adres?
Woon je niet op  ………………...? Of wil je je bestelling op een ander adres laten bezorgen? Bel dan met onze koerier Dynalogic: 034-8462801.

Proces bij levering
Wil je precies weten wat er allemaal gaat gebeuren als de koerier je bestelling komt leveren, lees dan verder.

  1. Het legitimatie bewijs dat je hebt gebruikt met het plaatsen van de order wordt door de koerier nog een keer gecheckt
  2. Je bankgegevens controleren we door een pintransactie van €0,01 (eventuele rembourskosten kunnen ook via het pinapparaat worden voldaan)
  3. Als alle gegevens kloppen onderteken je het contract
  4. De Dynalogic-koerier maakt een scan van het ondertekend contract, je legitimatiebewijs en het pinbonnetje
  5. Je neemt de bestelling in ontvangst en tekent hiervoor

 

Tot snel! 
Team Vodafone

 

Dus: ik zie in de tekst een aantal zaken. Ten eerste: ondertekend met team Vodafone, ten tweede op …… komen we je bestelling brengen .

Dus wie verantwoordelijk: Vodafone!

Overigens is dat ook zo geregeld in de nederlandse wetgeving hoor, bestudeer het consumentenrecht maar eens.

Eindconclusie: Al twee personen ( van de drie waar ik contact mee heb gehad) schuiven de verantwoordelijkheid weg.

Ofwel blamage voor Vodafone

 

 

BasNuissl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zou sowieso als ik Vodafone was de samenwerking met Dynalogic opzeggen. Zelden zo’n trage en buiten gewoon klant onvriendelijke organisatie meegemaakt. Als je je verzekering afsluit bij Vodafone ben je gedwongen om hem te laten repareren via hen. Allereerst dureven ze met droge te zeggen dat ze daar 10 werkdagen voor nodig hebben. En dat is dus vanaf het moment dat zij het toestel in bezit hebben. In mijn geval was dat zelfs al met claimnummer erbij. En dan nog halen ze het niet. Ik zou als ik Vodafone was echt daar weg gaan.Ik ben al jaren klant, neem van Vodafone Ziggo maandelijks voor minimaal 250,- diensten af, maar de service van hun partners is zo ontzettend slecht. Echt schandalig. En als je dynalogic belt, sta je eerst heel lang in de wacht (a 22 euro per uur….) om vervolgens volledig afgesnauwd te worden. Voor mij genoeg reden om nooit meer een verzekering van Vodafone te nemen en eveneens mij abonnementen bij Vodafone Ziggo te herzien. Want hoewel Dynalogic een derde partij is, lees ik hier op dit forum maar ook elders, dat het algemeen bekend is dat de service van Dynalogic nog teleurstellend is. Kennelijk voor Vodafone geen reden om de relatie met hen op te zeggen. Ook al zijn nogal veel Vodafone klanten ontvereden.

Zwervers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier nog 1 die zeer ontevreden is over dynalogic.  Tot 2 keer toe komen ze de afspraken niet na, eerst verplaatsen ze de tijd dat ze komen van 20:00 uur naar 23:15 uur. ( hoe belachelijk zo laat) om vervolgens helemaal niet te komen. Blijf ik daarvoor thuis en tot zo laat op. 
gelukkig mag ik weer een nieuwe afspraak maken, anders moeten ze helaas de bestelling annuleren, prima, annuleer het maar. 

Arjoh

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Zo gaat het bij Vodafone. Lekker afschuiven zodat iemand anders het probleem moet “oplossen”. Niemand bij Vodafone neemt zijn verantwoordelijkheid en schuilt zich ergens achter bv cases of procedures.  Ze geven allemaal elkaar de schuld. 
 

ik zou je spullen annuleren als het nog kan. problemen oplossen zijn ze zeer langzaam in als het überhaupt wat gebeurd. 

Peter van Halem

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben ernstig hartpatient en 81 jaren oud. Voor mijn veiligheid  heeft mijn dochter een Huawei PRO30 (new edition) gekocht en die aan mij gegeven. Een handleiding zat er (uiteraard!) niet bij. Hoewel ik veel computer kwam ik hier niet uit. Gemaild vodafone. Heb daar inmiddels een aardig dossier van opgebouwd aan e-mails. Op bijna alle papieren staat rechts-boven met rode letters vodafone. Het laatste nieuws is dat vodafone mijn dochter niet kent, mij niet kent en de telefoon niet kent. Kortom, mijn dochter moet dus (volgens kontrakt) maandelijks betalen terwijl vodafone haar niet kent!! Normaal was IK gestopt met betaling en gooide de telefoon in de vuilnisbak. Schande vodafone!!!!! Zo ga je niet met de klanten om  en zit ik opgescheept met een telefoon  die niet werkt. Zonde van het geld. Vanmiddag ontving ik weer een e-mail van vodafone: ik heb U een privé-mail gestuurd die ik moest openen, hetgeen (uiteraard) niet lukte (ik was toch onbekend!). Een meer dan schandalige behandeling, vodafone!

Arjoh

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Peter van Halem wrote:

Ik ben ernstig hartpatient en 81 jaren oud. Voor mijn veiligheid  heeft mijn dochter een Huawei PRO30 (new edition) gekocht en die aan mij gegeven. Een handleiding zat er (uiteraard!) niet bij. Hoewel ik veel computer kwam ik hier niet uit. Gemaild vodafone. Heb daar inmiddels een aardig dossier van opgebouwd aan e-mails. Op bijna alle papieren staat rechts-boven met rode letters vodafone. Het laatste nieuws is dat vodafone mijn dochter niet kent, mij niet kent en de telefoon niet kent. Kortom, mijn dochter moet dus (volgens kontrakt) maandelijks betalen terwijl vodafone haar niet kent!! Normaal was IK gestopt met betaling en gooide de telefoon in de vuilnisbak. Schande vodafone!!!!! Zo ga je niet met de klanten om  en zit ik opgescheept met een telefoon  die niet werkt. Zonde van het geld. Vanmiddag ontving ik weer een e-mail van vodafone: ik heb U een privé-mail gestuurd die ik moest openen, hetgeen (uiteraard) niet lukte (ik was toch onbekend!). Een meer dan schandalige behandeling, vodafone!

Misschien heb je hier iets aan https://consumer.huawei.com/nl/support/phones/p30-pro/  is de handleiding.  Verkopen kunnen ze redelijk, service verlengen en met klachten omgaan kunnen ze zeker niet! 

Peter van Halem

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Arjoh, heel hartelijk dank voor je reactie!! Ik heb naar het opgegeven adres gekeken maar dat betreft  de

Huawei Pro. Ik heb echter de Huawei P30 Lite (new edition). Vooral het laatste is belangrijk. Vraag blijft of ze bij

Huawei niet verder kunnen tellen dan 30! Als jij of een ander kan helpen: heel graag. Nogmaals heel veel dank.

Peter 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic