Elsalvador

Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

zeer slecht 3G bereik 8251 Dronten

Ik heb zeer slecht 3G bereik in Dronten postcode 8251. 3G is tergend langzaam, ik kan als het lukt alleen whatsappen, maar internet kan je vergetent, Laad geen enkele bladzijde. dacht dat dit aan mijn telefoon lag Samsung S2 en heb nu Iphone 4S echter geen verbetering. Zowel binnen als buiten een zeer slecht bereik. Erg jammer voor een abonnement van ruim 40 euro.
30 Reacties 30
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
okee gelukkig kreeg al het gevoel dat ik niet mocht reageren.

Maar zo ik lees in alle topics hebben mensen problemen met bereik, bellen (sms weet ik niet sms nooit) en internetten. mssn hebben we wel vol bereik heb ik af en toe ook maar als nog is alles zwak. 

regio dronten.
Pieterrr

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn abonnement staat op iemand anders naam, daarom kan ik maar een beperkt aantal gegevens geven. Ik kan uiteraard wel de klachten omschrijven.
Elsalvador
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Het interesseert Vodafone weinig slecht netwerk en ze doen hun best zeggen ze. Tot op heden geen oplossing voor het probleem. Ben blij als ik hier weg ben zal morgen de opzeg brief vast versturen. Betaal je ruim 40 euro voor niks. Zo gaan alle grot bedrijven met ons om. Binnen halen met fantastische verhalen contract getekend en de ellende kan beginnen.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Reageren mag altijd natuurlijk, mits het enigszins volgens de huisregels plaats vindt die mijn collega Sido eerder al aangaf.

@ Pieterr, we kunnen op basis van de gegevens die je ons doorgeeft zeker kijken wat er precies aan de hand is. Echter, op het moment dat we niets kunnen vinden en we inhoudelijke gegevens nodig hebben voor onderzoek hebben we wel meer gegevens nodig.

@ Elsalvador, heb je je gegevens al aan ons doorgegevens voor onderzoek? Als dit niet het geval is wil ik je vragen dit alsnog zsm te doen. We kunnen niet voor alles direct met een oplossing, ik hoop dat je dit ook begrijpt. De ene klacht kan een stuk complexer zijn en moeilijker op te lossen dan de ander.
Pieterrr

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist de dekkingskaart gecheckt en inderdaad er zou voldoende 3g dekking moeten zijn in mijn postcodegebied. Dit is ook zo. Toch vreemd waarom 3g totaal niet naar behoren functioneert.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Kun je een omschrijving geven van de problemen? Op PC 8251 zou de dekking zoals gezegd prima moeten zijn (er staat daar een 3G mast). Er staan ook een masten bij 8253 maar die staan wat verder weg. Ik zie ook een hoop nieuwbouw daar. Dat kan betekenen dat met name binnen het 3G bereik niet altijd super is.
Dus wat merk je precies?
Pieterrr

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag werkt het opeens prima. Aan het bereik is niets veranderd, het signaal is even sterk, maar internet werkt opeens naar behoren (ipv apps zoals facebook die netwerkfout aangeven). Mogelijk dat vodafone toch iets nagekeken heeft? Want nooit eerder (sinds ik bij vodafone zit) heeft het hier gewerkt, en op andere plaatsen altijd wel.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Wat vreemd! Ik kan op die postcode specifiek niets vinden. Wat ik wel zie is dat er in Lelystad nogal wat werkzaamheden waren gisteren. Nu ligt dat behoorlijk uit de buurt. Maar het zou zomaar kunnen dat Dronten en Lelystad op dezelfde centrale zitten en dat daar ook iets gebeurd is. Hierdoor kan het netwerk bij jou ook verbeterd zijn. Het is een gok en pin me er absoluut niet op vast, maar het zou leuk zijn als dat het geweest is.

Hoe ervaren de andere mensen in het topic vandaag het netwerk? Merken jullie ook verbeteringen of is het alleen Pieter? 🙂
vissticksz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ook regelmatig volle bak aan streepjes maar toch niks in ontvangt want ff surfen of what ever en blijkt er niks te zijn in ontvangst en wordt 3g een E in beeld of nog erger een kruisje. Zelfs rooksignalen gaan dan nog beter op dat moment. Nu doe ik met wifi mobile erbij. Maar mijn htc danst van wifi terug naar E terug naar wifi en toestel zelf wordt gek. Zelf ff rondje buurt gelopen maar blijft in een cirkel van 800 meter op E staan. Dat binnen in huis een E is op scherm is al een discussie apart. Maar buiten op straat. Belachelijk. Laat de hoogste baas van vodafone zelf maar eens dagje bij thuis zijn. Aangezien ik zijn centjes betaal maar geen r..t voor terug krijg en steeds er maar zelf overal achter aan moet.

Btw lees dingen als forumregels en what ever. Hoop dat begrepen wordt dat sommige mensen al gefrustreerd zijn door omstandigheden noem maar op. En ff lekker thuis de rust proberen te vinden. Daarbij willen appen bellen smsen en internetten en dat kan dan ook niet eens. Snap al hun frustratie maar al te goed.
Ben zelf al blij na mijn frustratie iets van een forum te vinden aangezien telefonische helpdesk een grote puinhoop is bij vodafone omtrent storingen. ( lijkt upc wel ) beide hebben hoop te leren nog.
svdopperen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier zeer slecht 3g netwerk zowel binnen als buiten.
 
Op mijn telefoon een samsung s4 zie ik soms 3g maar heel vaak springt hij terug naar E zal wel 2g zijn ofzo.
Pagina's willen niet laden al ik dan buiten gaat staan geeft dit geen verbetering.
 
Heb net dit abonnement afgesloten dus zit hier 2 jaar aan vast. Dus graag dit probleem oplossen!
Mijn postcode is 8251 en volgens mij staat hier 200 meter vandaan een flinke mast van Vodafone.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
svdopperen schreef:
Ook hier zeer slecht 3g netwerk zowel binnen als buiten.

Op mijn telefoon een samsung s4 zie ik soms 3g maar heel vaak springt hij terug naar E zal wel 2g zijn ofzo.
Pagina's willen niet laden al ik dan buiten gaat staan geeft dit geen verbetering.

Heb net dit abonnement afgesloten dus zit hier 2 jaar aan vast. Dus graag dit probleem oplossen!
Mijn postcode is 8251 en volgens mij staat hier 200 meter vandaan een flinke mast van Vodafone.
Hi svdopperen,

Er zijn helaas nog wat problemen met masten in Dronten en hiervan kun je overlast ervaren. Er wordt in ieder geval aan gewerkt dus we doen ons best om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic