nathalie2

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zeer ontevreden over smsdiensten / abonnement dienst welke vodafone ondersteund

Ik heb twee weken geleden contact gehad met klantsupport over het geen dat ik al weken betaal voor een phone game dienst welke schijnbaar mijn zoontje van 3 kan activeren op mijn telefoon wanneer hij youtube filmpjes kijkt. In het telefoongesprek werd duidelijk dat ik al meer dan 40 euro heb betaald hiervoor terwijl ik het niet gebruik of ergens mee ingestemd heb. Het kan dus zo makkelijk zijn dat een kind van drie op een kruisje of op een knop drukt en dat ik dan aan een abonnement vast zit. Maar goed 2 weken geleden met de klantenservice gebeld en zij hadden het voor me geregeld dat alles stop werd gezet. Ik werd ook geadviseerd om een klachtenformulier in te vullen wat ik ook direct hebt gedaan. Vorige week ontving ik wederom een sms dat mijn abonnement van phone game is verlengd. Terwijl de klantenservice dat had uitgezet en me overal van had geblokkeerd. Weer de klantensupport gebeld en ik zou hierover teruggebeld worden. Tot op heden niemand gehoord. Tevens heb ik ook nog geen reactie ontvangen inzake het formulier wat ik heb ingevuld twee weken geleden. VANDAAG WEDEROM een sms ontvangen dat mijn abonnement van Phone Game is verlengd. Ik betaal dus ondanks mijn acties gewoon weer 7,50 per week voor een abonnement wat ik nooit heb gewild of gebruik.
Dit is even een noodkreet! Kan iemand contact met me opnemen en vertellen hoe het zit?!!!
7 Reacties 7
Foontje

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er zijn al vele jaren klachten over semi-malafide sms-diensten, maar de providers verdienen er goed aan, dus .......
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi nathalie2,

Deze SMS-diensten hebben niks met Vodafone te maken, dus wij kunnen deze kosten helaas niet tegengaan. Balen dat deze SMS-diensten nog steeds geactiveerd worden. Ik snap dat je niet op al die kosten zit te wachten en raad je aan om deze zo snel mogelijk te blokkeren via www.payinfo.nl.
nathalie2
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sietske,
Dat heb ik al lang geprobeerd al meerdere malen.
Ik kom er maar niet vanaf.
Inmiddels ook een email aan jullie gestuurd.
Jullie incasseren en ondersteunen deze diensten en daarom ook mede verantwoordelijk hiervoor. Al meerdere keren contact gehad met klantenservice die aangegeven hadden voor mij de smsdienst geblokkeerd te hebben.
Bedankt voor je reactie, maar ik ga het nu op een andere manier proberen om bij jullie in de aandacht te komen en mij te ondersteunen bij deze malafide praktijken .
nathalie2
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het echt belachelijk. Ik ben al zo veel geld kwijt. Schreeuw om hulp bij Vodafone om ervan af te komen, maar niemand die mij echt kan helpen. Ben klaar met deze profider. Overweeg overigens om een derde hierbij te betrekken die wat dwingender kan zijn, wellicht dat dat dan wel zoden aan de dijk zet. Geloof dat dit al eerder bij Kassa is geweest, maar ook hen zal ik nogmaals hiervoor benaderen want er zijn vele slachtoffers.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
nathalie2, in ieder geval goed dat je het inmiddels per e-mail hebt doorgezet. Dan dit verder worden onderzocht. Via het Forum kunnen we dit helaas niet voor je oplossen of opvolgen. Het topic wordt daarom wel binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic