Adrianp92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zaleglosc

Geachte heer Przybylski,U heeft VODAFONE LIBERTEL B.V. gemachtigd om periodiek geld van uw rekening **** af te schrijven. Deze afschrijving vindt op 14 augustus 2018 voor het eerst via een Europees incasso plaats. U ontvangt dit bericht zodat u kunt controleren of de afschrijving terecht is.Is de afschrijving niet terecht? Waar moet ik heen om het te regelen en ik heb geen rekeningnummer
Dan kunt u deze weigeren in Mijn ING. Wanneer de incasso al heeft plaatsgevonden kunt u deze in veel gevallen terugboeken met de Mobiel Bankieren app of in Mijn ING. Als dit niet lukt kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.Met vriendelijke groet,
Annet van der Hoek
Directeur Klantenservice

 

** Aangepast door moderator (Mark) **
Rekeningnummer verwijderd ivm privacy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 37Posts
  • 9Oplossingen
  • 12Likes

Adrian ik heb geen idee waar dit over gaat, ik heb namelijk helemaal geen gegevens van je dus kan niets in onze systemen opzoeken. Plaats je persoonlijke gegevens niet hier in een openbaar bericht, maar in je profiel.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Adrianp92 . Welkom hier!

 

Ik begrijp niet helemaal wat je vraag is. Wat kan ik voor je betekenen? 

Adrianp92
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, ik wilde weten of ik iets weet over mijn schuld?  Ik kreeg een bericht per e-mail en stilte?

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 37Posts
  • 9Oplossingen
  • 12Likes

Adrian ik heb geen idee waar dit over gaat, ik heb namelijk helemaal geen gegevens van je dus kan niets in onze systemen opzoeken. Plaats je persoonlijke gegevens niet hier in een openbaar bericht, maar in je profiel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic