Esther-fanatix

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zakelijk nummer

Hallo,

Momenteel heb ik een Red Super (geloof ik) abbonement, gecombineerd met ziggo.
Alles is prima en ik ben gewoon tevreden.
Echter gebruik ik dit nummer nu privé en zakelijk en daar wil ik van af.
Ik wil dit nummer voor zakelijk blijven gebruiken en een andere telefoon plus abonement voor privé.
Wat kan ik dan het beste doen en hoe regel ik dit ? 
Ik weet dat dit jaar dit abbonement ook afloopt dus wellicht handig dit mee te nemen in het advies.

Ik heb mijn vraag pas geleden telefonisch gesteld maar werd ik doorverwezen naar de info op de website.
Gezien ik erg druk ben met mijn zaak en kind en niet bepaald de rust heb een hele site uit te pluizen, hoop ik via deze weg wat persoonlijk advies te krijgen van jullie experts 🙂

 

Alvast bedankt 

Met vriendelijke groet,

Esther Broesterhuizen,

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Esther-fanatix . Welkom hier! 

 

Kijk, advies is iets wat we natuurlijk altijd even kunnen geven! 

Zou je in je profiel je persoonlijke gegevens willen invullen? Deze zijn niet openbaar en kunnen alleen door medewerkers van Vodafone worden gezien. Zo kan ik even alles er van je bij pakken. 

 

Je gebruikt je huidige nummer dus zowel prive als zakelijk en wilt deze enkel zakelijk gaan gebruiken. Wil je dan ook daadwerkelijk een zakelijk abonnement (en is het op dit moment een zakelijk of een particulier abonnement? Dat is me nog niet helemaal duidelijk). 

Als je een tweede abonnement + telefoon wilt voor privegebruik, kan je hiervoor sowieso gewoon een nieuw abonnement aanvragen. Sterker nog, ik kan je een leuke actie via de mail sturen zodat je het abonnement met nog wat extra korting kunt aanvragen. Het aanvragen gaat dan gewoon online, dus is super simpel (bij vragen mag je ze natuurlijk zeker stellen hier).  De korting die je krijgt in combinatie met Ziggo, dat gaat allemaal automatisch. Als de beide (Vodafone en Ziggo) abonnementen maar op 1 adres staan.  

Je kunt dus nu eventueel sowieso al een tweede abonnement + telefoon aanvragen via de mail die ik je gestuurd heb. Voor je eerste abonnement moeten we dan even samen kijken wat je precies wilt. Mocht je deze puur willen verlengen, kan ik je hiervoor nogmaals het linkje sturen (de link is maar voor 1 aanvraag geldig) en dan kan je het verlengen dus met een leuke korting simpel regelen. Maar mocht je deze willen overzetten naar een zakelijk abonnement terwijl dat nog niet het geval is, moeten we even verder kijken. 

Tot snel! 

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Esther-fanatix . Welkom hier! 

 

Kijk, advies is iets wat we natuurlijk altijd even kunnen geven! 

Zou je in je profiel je persoonlijke gegevens willen invullen? Deze zijn niet openbaar en kunnen alleen door medewerkers van Vodafone worden gezien. Zo kan ik even alles er van je bij pakken. 

 

Je gebruikt je huidige nummer dus zowel prive als zakelijk en wilt deze enkel zakelijk gaan gebruiken. Wil je dan ook daadwerkelijk een zakelijk abonnement (en is het op dit moment een zakelijk of een particulier abonnement? Dat is me nog niet helemaal duidelijk). 

Als je een tweede abonnement + telefoon wilt voor privegebruik, kan je hiervoor sowieso gewoon een nieuw abonnement aanvragen. Sterker nog, ik kan je een leuke actie via de mail sturen zodat je het abonnement met nog wat extra korting kunt aanvragen. Het aanvragen gaat dan gewoon online, dus is super simpel (bij vragen mag je ze natuurlijk zeker stellen hier).  De korting die je krijgt in combinatie met Ziggo, dat gaat allemaal automatisch. Als de beide (Vodafone en Ziggo) abonnementen maar op 1 adres staan.  

Je kunt dus nu eventueel sowieso al een tweede abonnement + telefoon aanvragen via de mail die ik je gestuurd heb. Voor je eerste abonnement moeten we dan even samen kijken wat je precies wilt. Mocht je deze puur willen verlengen, kan ik je hiervoor nogmaals het linkje sturen (de link is maar voor 1 aanvraag geldig) en dan kan je het verlengen dus met een leuke korting simpel regelen. Maar mocht je deze willen overzetten naar een zakelijk abonnement terwijl dat nog niet het geval is, moeten we even verder kijken. 

Tot snel! 

 

Esther-fanatix
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goededag,

Bedankt voor je berichtje

Ik heb mijn profiel aangevuld, alleen klantnummer van Vodafone en ziggo kan ik zo snel even niet vinden. 

Op dit moment is mijn abonnement als privé, maar ik gebruik m ook zakelijk. 

Gezien de vele zakelijke contacten wil ik dit nr behouden als zakelijk en een extra telefoon met abonnement voor privé.

Voor het bestaande zakelijke abbonement heb ik geen onbeperkt etc nodig per se dus ben tegelijkertijd op zoek naar de goedkoopste opties

Is het overigens niet mogelijk hier over te bellen met iemand die evt gelijk kan afsluiten wat af te sluiten valt ? Ik heb het erg druk en dat uitzoeken en regelen online , levert me iets te veel spanning op merk ik. 

 

K hoor het graag.

Groet Esther Broesterhuizen

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Duidelijk, Esther. 
Of nou ja, nog niet 100%, omdat ik nog niet weet of het noodzakelijk is dat je nu je abonnement omzet naar een zakelijk abonnement, of het wel gewoon als particulier abonnement behoudt (dat je dan zakelijk gebruikt). Het lijkt er op dat het tweede in dit geval aan de orde is, maar dat is natuurlijk ook geheel jouw keuze. 

Een tweede abonnement die je dan puur particulier gebruikt, is natuurlijk hoe dan ook mogelijk. Ik kan mijn collega even vragen of ze over dit alles met je wil bellen als je dat liever hebt dan het zelf online aanvragen. Ze is vandaag tot 22:00 aanwezig. Wanneer komt het je uit? 🙂 

 

Esther-fanatix
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi

Ja de bedoeling van zakelijk is dat de abbonementskosten ook aftrekbaar zijn van de belasting.

 

Ik ben om 21 uur telefonisch bereikbaar 

Anders morgen tussen 10.30 en 12

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik geeft het aan mijn collega door en ze zet het in haar planning voor 21:00 !

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic