Wul

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zakelijk email verzenden lukt niet

Alles geprobeerd maar ik krijg de instellingen niet goed. Vodafone verwijst alleen naar particulieren instellingen zoals myvodafone.nl, en dat werkt dus niet.
Verificatie inkomende mail gaat goed, maar tot nu toen nog niets ontvangen. Om gek van te worden!
Dit moet toch eenvoudiger kunnen, Vodafone?

Samsung Galaxy note 3
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Wul ,

Je probeert deze te versturen via je Galaxy Note 3? Kun je misschien even op je toestel gebruik kunnen maken van en andere browser zoals Google Chrome dan de standaard Android browser.
Als dit ook niet werkt kun je altijd nog even kijken hoe de pagina reageert als je op de PC zit met de volledige desktop versie.

Laat het ons graag terug weten.
Link: https://www.vodafone.nl/zakelijk/support/contact/e-mail.shtml
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Wul , voor de uitgaande instellingen op onze mailserver heb je inderdaad een particulier My Vodafone account nodig. Je kunt dit als je wilt zelf aanmaken, of één van mijn collega's kan je er bij helpen.

Vervolgens kun je ook op je zakelijke nummer onze uitgaande mailserver instellen. Daarbij gebruik je dan het wachtwoord dat je zelf ingesteld hebt, en als gebruikersnaam: mail+06nummer (bv: mail0612345678)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic