harry43

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

youdatastart

heb sinds kort een prepaid kaart met you data start erop nu staat er dat ik al 5 mb heb gebruikt van de 10 mb..hoe kan dat?Gebruik de telefoon alleen voor bellen kan niks met internet is voor mij te ingewikkeld(ben 80+) en kan ook nergens zien waar dat voor gebruikt is.Verder had ik 10 euro beltegoed nu ineens nog maar 0.25 cent hoe kan dat nu dan.Heb hem 3x gebruikt om te oefenen met bellen,want had een nieuwe telefoon gekregen de oude was maar 2g daar kon ik niets meer mee.Dus snap niet waar het beltegoed heen is gegaan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hallo @harry43 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat geweldig, 80+ en dan een nieuw toestel. Als u nu een smartphone heeft dan is het zeker dat deze gebruik maakt van het internet. Normaal zou dit zoveel mogelijk via Wifi moeten gaan maar als u even buiten bent, of geen goed bereik heeft met Wifi, dan zal deze data gebruiken en dan gaat uw tegoed snel op. Is er iemand in de buurt zoals eigen kinderen, kleinkinderen of buren, die u kunnen helpen? Het toestel zal ergens toch gebruik maken van het internet en dan is het handig als die even met u mee kijken. 

Mocht dit nu niet lukken, ziet u dan kans om langs een Vodafone winkel te gaan? Daar kunnen ze u ook altijd even helpen. Verdere opties zou ik op dit moment niet weten. Ik weet ook niet om welk toestel het gaat en waar u eventueel zou kunnen zien waaraan deze kosten zijn gemaakt (aan welke app). Aangezien u hier wel een bericht heeft kunnen plaatsen ga ik er vanuit dat u wel iets weet van internet. U zou eventueel via google kunnen zoeken of hier nog even melden om welk toestel het gaan, dan kijken we samen even rond op het internet of we iets kunnen vinden. Maar lukt het nu niet, dan is advies om persoonlijk hulp te vragen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hallo @harry43 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat geweldig, 80+ en dan een nieuw toestel. Als u nu een smartphone heeft dan is het zeker dat deze gebruik maakt van het internet. Normaal zou dit zoveel mogelijk via Wifi moeten gaan maar als u even buiten bent, of geen goed bereik heeft met Wifi, dan zal deze data gebruiken en dan gaat uw tegoed snel op. Is er iemand in de buurt zoals eigen kinderen, kleinkinderen of buren, die u kunnen helpen? Het toestel zal ergens toch gebruik maken van het internet en dan is het handig als die even met u mee kijken. 

Mocht dit nu niet lukken, ziet u dan kans om langs een Vodafone winkel te gaan? Daar kunnen ze u ook altijd even helpen. Verdere opties zou ik op dit moment niet weten. Ik weet ook niet om welk toestel het gaat en waar u eventueel zou kunnen zien waaraan deze kosten zijn gemaakt (aan welke app). Aangezien u hier wel een bericht heeft kunnen plaatsen ga ik er vanuit dat u wel iets weet van internet. U zou eventueel via google kunnen zoeken of hier nog even melden om welk toestel het gaan, dan kijken we samen even rond op het internet of we iets kunnen vinden. Maar lukt het nu niet, dan is advies om persoonlijk hulp te vragen.

harry43
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ja ik  ga wel  om de dag naar het bejaardenhuis even voor de gezelligheid maar dan gebruikt ik de telefoon niet ,heb hem dan bij me als er wat gebeurt onderweg...maar dan gebruikt die dus de data blijkbaar hmmm    oke.....maar dan is het wel raar dat mijn beltegoed opraakt toch?want ik bel verder niet en gebruik hem verder ook niet...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

U heeft Prepaid en dan gaat data en belminuten van 1 bundel af. En dat noemen ze in totaal, beltegoed. Daar komt dat door. Als het kan, vraag even aan iemand om te helpen of via Vodafone winkel. 

harry43
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oh das dan zonde van mijn beltegoed ,jammer kan zelf niet langs komen winkel zit in de stad en dat is te ver weg.En mijn dochter moet dit ook op de fiets doen en werkt veel is niet te doen wel erg jammer  en vooral zonde geld dan.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Vraag uw dochter om te helpen. Die kan dit waarschijnlijk wel opzoeken? Anders weet ik het ook niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic