shady0ro

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

xperia z2 - 7 april?

goedenavond, ik vraag me af hoe het met de xperia z2 zit.
heb online gecheckt, vodafone gebeld maar niets?
is er iets aan vertragingen ofzo?

bedankt voor jullie tijd

shady
3 Reacties 3
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @shady0ro

Deze telefoon komt pas eind mei in nederland uit.
hier kan je hem i.c.m vodafone al bestellen
Linkje
meffern

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Netwerkfreak,

omdat ik de levering van de Z2 nauw in de gaten houd (omdat ik binnenkort mijn abbonement moet verlengen en dit toestel een die ik graag zou willen testen alvorens ik overga op de aanschaf) had ik inderdaad gelezen dat de levering uitgesteld zou worden door productieproblemen in de Sony fabriek.
Dit blijkt echter een fabeltje te zijn. De levering van het toestel is gewoon op 7 april begonnen, echter de meeste telefoonmaatschappijen (of thirdparty verkopers) houden rekening met een 7 weken levertijd (en zo kom je op 13 mei uit). Het zal nog wel enkele dagen duren voordat de telefoons fisiek aanwezig zullen zijn bij vodafone, echter ik verwacht dat dit ver voor 13 mei zal zijn.

linkje naar het artikel: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/18946

Er staan verschillende berichten op het internet. Zolang er door Sony geen officieel bericht uitgaat dat de levering uitgesteld zal worden, vertrouw ik gewoon op de leverdatum die zij vrij hebben gegeven.

Succes voor iedereen die staat te springen voor de Z2
klameijer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een Xperia sp met het zelfde probleem en ik heb deze nu 2 keer ter reperatie gehad ik heb het wel gehad met deze telefoon ik had nooit over moeten stappen van de Samsung naar deze wat een waardeloze telefoon zeg
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic