ErDi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wordt gebeld door +1 (68) nummer

Sinds vandaag word ik steeds gebeld door +1 (68) nummer. Ik heb wel vaker last van de telefoontjes vanuit landen als Algerijfe, Tunesie etc, maar dit nummer heb ik niet eerder gezien..

Het is ook zo kort nummer uit Verenigde Staten en kan geen info op het internet vinden over dit nummer, 

Kennen jullie toevallig + 1 (68) nummer? Of is dit weer spam call?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @ErDi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan er eigenlijk altijd wel vanuit gaan dat het een SPAM Call is. Zeker als je geen familie, vrienden en/of andere mensen kent die daar nu op dit moment zijn en juist jou moeten bellen. het nummer blokkeren in je telefoon en zeker NIET terug bellen!

Aan buitenlandse nummer kan Vodafone niet zoveel doen, dat is wel jammer. Maar zelf kan je dit natuurlijk wel 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @ErDi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan er eigenlijk altijd wel vanuit gaan dat het een SPAM Call is. Zeker als je geen familie, vrienden en/of andere mensen kent die daar nu op dit moment zijn en juist jou moeten bellen. het nummer blokkeren in je telefoon en zeker NIET terug bellen!

Aan buitenlandse nummer kan Vodafone niet zoveel doen, dat is wel jammer. Maar zelf kan je dit natuurlijk wel 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic