alexveendam

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

woedend netwerk dekking en service

IK BEN WOEDEND!!

ben nu al meer dan een maand bezig een oplossing te krijgen voor mn slechte bereik in huis en woonplaats
vandaag bericht gehad dat de technische dienst er nu dan eindelijk achter is dat het aan vodafone ligt, omdat er "een gat is in de dekking in mijn omgeving"
en dat ik dan maar een apperaat moet kopen voor in huis en me woonplaats dan? en me telefoon alsof het een oude nokia van 20 jaar terug is op gsm zetten hoezo?

WAAROM ZAL IK IN GODSNAAM EEN IPHONE 5 OP GSM ZETTEN !!! ZIJN JULLIE NIET GOED WIJS!!
telefoon van 700 euro als ik alleen gsm diensten wil kocht ik wel een simple prepaid van paar tientjes
jullie hebben dan toch je dekking niet in orde? ik betaal GENOEG voor een abonnement DUURSTE RED om bereikbaar te zijn!

nu moet ik maar een klacht brief sturen naar maastricht
ik ben totaal niet tevreden hiermee
als dit dus niet door vodafone opgelost gaat worden gaat er niet alleen een brief naar vodafone
maar ook naar de ombudsman elk forum wat ik kan vinden
rechtsbijstand en elk soort medium wat ik kan vinden

jullie komen me maar anders tegemoet!!

www.trosradar.nl

http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2501/telecommunicatie
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

We houden het hier leuk en gezellig, jij ook :)?
Ik begrijp het wel dat je hierom niet tevreden bent maar 3G werkt ook niet volledig in vele huizen dat komt bijvoorbeeld door betonnen muren enzovoorts.
Daardoor wordt er door Vodafone aangeraden om en SignaalPlus Plug&Play antenne te kopen voor het bereik binnen in je huis.

Of je al eens hebt gekeken op het topic ''Vodafone storingen'' weet ik niet maar misschien dat je daar even kunt kijken voor en enige storing in je buurt of in de buurt van de andere stad om jouw stad.

Voor de rest kun je ook kijken voor advies op de volgende pagina. Link: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996

Ik wens je wel alvast succes met dit hele probleem, en laat het even weten of dit wat nuttigs was, dankje.
hmhsimons

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alex ,ik ben het eens met de intonatie van jouw bericht ,ook wij hebben deze problemen in huis en directe omgeving,wegvallen van gesprekken ,niet bereikbaar zijn voor familie etc.
Vraag me wel eens af hoe dit kan lopen als je een noodgeval hebt.
Ook ik ben al een tijd lang in discussie met Vodafone hierover.
En de oplossing tot nu toe ,schaf je maar signaal plus aan a 70 Euro.,Niet dus.
Officiele klacht gedeponeerd bij klacht.nl ,is nu in behandeling.
We hebben 2 abonnementen a 65 Euro per maand.
En daarvoor mag je gedeeltelijke telefoon gesprekken hebben
Succes en laat eens horen hoe het afloopt

robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Ehhhh, was het niet zo dat als je een Red Super abonnement hebt, en je hebt klachten over de dekking dat je dan kostenloos een SignaalPlus kunt krijgen? Of was dat vroeger?

@hmhsimons: als er een noodgeval is en je belt 112 dan kom je altijd door. In het geval dat je geen dekking hebt van je eigen netwerkaanbieder, dan mag je toestel ook gebruik maken van netwerken van andere aanbieders. Dat geldt internationaal en zelfs zonder simkaart.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @robertwebbe ik vindt deze pagina erover. Link: http://business.vodafone.nl/zakelijk/mobiel/netwerk_en_dekking/SignaalPlus/

Dat apparaat daar zul je nog steeds voor moeten betalen hé....
(Met de info die ik tot beschikking heb).
Marieke81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier helaas ook hetzelfde verhaal!!!!Word al drie maanden van het kastje naar de muur gestuurd.
Nu hebben ze er zogenaamd spoed achter gezet, om te kijken hoe of wat. Alweer een paar dagen niks gehoord:@
Heb mijn nieuwe Samsung s4 ondertussen weggedaan en omgeruilld voor een iphone 4s. Die kan tenminste nog terugschaklen naar 2g zonder dat ik mijn internet verlies!!!
Ik baal echt zo ontzettend. Ik werk op de operatiekamer en moet dagelijks bereikbaar zijn voor spoedpatienten, maar dit geeft absoluut geen zeker gevoel.
Ik hoop dat vodafone zich een keer aan zijn woord houdt en snel wat laat weten.

Succes Alex!!!
alexveendam
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
de medewerkers van vodafone zijn onbeschoft en je mag niet eens je mening uiten op hun fb
ik heb al maanden problemen met vodafone bereik en nu had een kennis van mij precies het zelfde en naar nader onderzoek nog meer mensen na een aantal reacties heeft vodafone mij geblokeerd op hun fb
en mij reacties verwijdert
hier heb ik uiteraard screenshots van gemaakt en zal ik meenemen in verdere juridische stappen voor het aantonen van hun onbekwaamheid en het ontnemen van mijn vrijheid om mijn ongenoegens met vodafone te delen
verder is door het slecht bereik er sprake is van non-conformiteit, oftewel het product voldoet niet aan de voorgestelde verwachtingen. Uit art. 7:17 lid 2 BW komt naar voren dat een zaak niet beantwoordt aan de overeenkomst, indien zij niet de eigenschappen heeft die de koper mag verwachten op grond van de overeenkomst en de mededelingen van de verkoper. Als men goed naar deze situatie kijkt is er mij een goede verbinding beloofd en ook een 3g verbinding, beide blijven uit. Dus is er sprake van een wanprestatie, zoals beschreven in art. 6:74 lid 1 BW. Er is namelijk een verbintenis niet nagekomen, dit verplicht de schuldenaar tot schadevergoeding. Maar ook ontbinding is mogelijk op basis van art. 6:265 BW. want iedere tekortkoming in de nakoming van een verbintenis biedt toegang tot het ontbinden van de overeenkomst.... maar kom op Vodafone wees klantvriendelijk! ontbind me contract
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @alexveendam

Wij blokkeren niet zomaar iemand op onze Facebook pagina. Dit gebeurt alleen bij spam of bij het veelvuldig schelden op onze pagina. Ook ontvang je eerst meerdere waarschuwingen. Er is niks mis met het delen van je mening en ervaringen en het hoeft ook echt niet alleen maar positief te zijn maar we vragen je wel om het netjes te houden.

Uit je bericht wordt me niet duidelijk of je hierover ook al eens een officiële klacht hebt ingediend (per post). Mijn collega's van de klachtenafdeling kunnen dan voor je nakijken of je in aanmerking komt voor het ontbinden van je contract. Ik denk dat je dit het beste eerst kunt doen voordat je gaat dreigen met het nemen van juridische stappen of iets dergelijks.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Forum-leden,
Op zich kan ik mij het antwoord van Modarator Maartje wel voorstellen.
Wel vind ik het heel erg ouderwets dat je alleen per post dit soort netwerk-bereik-klachten kunt indienen bij Vodafone.
Anno 2013 zou je toch mogen verwachten dat er meerdere, digitale wegen naar de officiële afdeling klachten van Vodafone kunnen leiden.

Per post is zo verschrikkelijk ouderwets en antiek.
Kom op zeg. Jullie zijn toch een moderne telecom-provider en internet-provider.
Dit had eigenlijk al bij de eerste klacht van Alex moeten gebeuren. Ik vind het onfatsoenlijk van Vodafone dat iemand maandenlang moet roepen, alvorens zijn contract wordt ontbonden.

Als Vodafone zijn deel van de overeenkomst niet kan nakomen. Dan sportief zijn en gewoon het contract netjes ontbinden.

Succes, Alex.

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic