Hoi
Relaks Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Deze informatie staat goed?
https://handleidingen.vodafone.nl/nokia/n8/basisfuncties/wisselgesprek-in-of-uitschakelen/Kan het zijn dat je deze misschien per ongelijk uit hebt gezet?
In ieder geval, je kan deze aanzetten door te bellen naar *43#
Status controleren: *#43# en uitzetten doe je via #43#
Mocht het niet lukken, loop dan even langs een Vodafone winkel. Daar kunnen ze je vast en zeker wel helpen. Voor je daar heen gaat kan je het ook nog proberen door je SIMkaart in een ander toestel te stoppen om te kijken of het daar wel werkt. Als dat het geval is dan ligt het aan de telefoon en dan zou je die moeten resetten (of eerst even helemaal uitzetten en weer aan). En wat je dan kan doen is je SIMkaart eruit te halen, 10 minuten wachten, SIMkaart er weer in doen en dan aanzetten (dan krijgt die een kleine reset bij Vodafone). Of handmatig je netwerk aanpassen en weer terug zetten op Vodafone.
Het zijn wat lap middelen maar misschien helpt het je verder?!
🙂Wil dit ook allemaal niet lukken dan zou je nog de
klantenservice van Vodafone kunnen bellen om te vragen of ze iets kunnen zien in het systeem. Je kan ook een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter.
Succes in ieder geval en ik denk dat je wel een heel eind komt.