Hoi
raybeek Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het vervelende is dat Vodafone mensen hier nooit uitspraken over zullen doen. Het is gissen of de informatie, die jij mee hebt gezonden, ook daadwerkelijk klopt. Misschien is het wel anders, maar het kan ook kloppen. Hoe dan ook, als klanten onder elkaar kan ik je hier niet mee helpen, ik weet ook niets van nieuwe abonnementen. En de moderatoren en/of de mensen van de
klantenservice van Vodafone zullen het nog niet weten of ze mogen het niet zeggen
🙂Dus het ligt helemaal aan jou wat je gaat doen. Als je nu een abonnement hebt en je kijkt naar de info die je hebt meegezonden in je bericht dan kan je zelf afwegen wat je het best kunt doen. Maar nogmaals, je weet niet of dat wat daar staat ook waar is. Je kunt alleen nu zelf een kleine overweging maken of je dit weekend nog overstapt naar een oud abonnement of een nieuw abonnement.
Succes in ieder geval
🙂