Hoi @e.m.frieling
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Hem geen toegang geven tot My Vodafone en zorgen dat je een mail adres gebruikt die van jezelf is en niet ook bij je zoon terecht komt. En als het contract op jullie naam staat dan kan hij ook niet de klantenservice bellen, want men mag alleen helpen als de persoon zelf belt. Jullie kunnen zelf nog wel de klantenservice bellen om een wachtwoord af te spreken. Deze moet dan altijd opgegeven worden als er dingen aangepast worden via de klantenservice. Als alleen jullie dit weten dan kan je zoon ook niets via de klantenservice regelen.
Overigens, jullie zoon zou wel gek zijn om het rekeningnummer te wijzigen, als jullie nu toch betalen. En beetje vertrouwen hebben kan ook geen kwaad, denk ik dan. Maar goed, daar heb ik niets over te zeggen ?.
Dit is wat jullie kunnen doen, meer niet. Alleen wil ik nog wel even een advies geven. Weet niet welk abonnement jullie voor hem hebben afgesloten. Maar als die teveel data gebruikt dan komen er extra kosten buiten het abonnement. Zorg dat jullie BloX Beperkt Internet aan hebben staan. Mocht die dan door z’n data heen zijn dan valt die op een lager internet gebruik, zonder kosten. Das dan nog een tip die ik graag mee geef.