mama1988

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

wijzigen nieuw abonnement voor galaxy s5

Hoi hoi

Vanaf 27 maart heb ik mijn abonnement verlengt. Ik heb nu red essential met een nieuw toestel (galaxy s5).

Nu zag ik vandaag dat jullie een betere actie hebben: als je namelijk het red abonnement pakt, ben je maar een paar Euro duurder uit, maar krijg je er wel een gratis gear fit bij, en meer gigabyte en onbeperkt bellen.

Ik zou dus eigenlijk mijn red essential willen omzetten in een red abonnement en dan de gear fit krijgen.

Is dit nog mogelijk of kan dit niet meer?

Groetjes margot
37 Reacties 37
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mama1988 ,

Helaas kan ik daar geen garantie op geven, misschien dat en moderator dit wel kan bevestigen aan je.
Je kan anders altijd even met de klantenservice contact opnemen!
Dit kan zowel online als via de telefoon.
www.vodafone.nl/support
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Daarvoor kun je het beste de klantenservice even bellen. Of dat mogelijk is weet ik helaas niet.
Denvin

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb hetzelfde ''probleem''. laat wat weten als je wat meer weet aub. mij is aan de telefoon verteld dat als ik het telefonisch wijzigt dat je niet gebruik kan maken van de actie? omdat dit onafhangelijk staat van de webservice. terwijl ik ''verplicht'' was om me abb via de telefoon te verlengen omdat ik van een sim only heb gewijzigd die ik niet kon wijzigen bij myvodafone. heb al verichtje gestuurd naar fb van vodafone. hoop binnekort op antwoord...
mama1988
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb de klantenservice gebeld en heb gisteren een sms van vodafone gekregen dat ik mijn abonnement kan omzetten en de gratis gear fit krijg. Vodafond zou nog contact met me opnemen. Dus ik ben heel blij!
Denvin

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zucht, en ik ben alweer een week het kloten omdat ze het zogenaamd niet kunnen omzetten... heb wel al de telefoon thuis gestuurd gekregen terwijl ik het geannuleerd had... ben nu weer het bellen.. te triest dit...
Denvin

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
gelukkig hebben ze leuke wachttijd muziek aan de telefoon...
veertje1978

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
@mama1988 heb je al wat gehoord van vodafone???
mama1988
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nope. heb vandaag de klantenservice gebeld omdat ik dit zsm geregeld wil hebben. Maar ik moet wachten tot ze contact met mij op nemen. Als ze dat gedaan hebben zal ik het je laten weten. Groetjes
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mama1988 ,

Laat je het ons weten als je bericht terug hebt gekregen hierover?
In ieder geval veel succes verder.
mama1988
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi hoi,

Ik ben zonet gebeld door vodafone. Mijn abonnement is nu kosteloos van red essential naar red omgezet. Ik ontvang binnen 10 dagen de gear fit. Super! Alles is dus geregeld!

Groetjes
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mama1988 ,

Super :D! En ook nog eens de Galaxy Gear Fit erbij, kijk eens aan.
Nog succes verder en have fun.
insafharkassy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Je ontvangt binnen 10 dagen de gear fit erbij? Terwijl andere 6-8 weken moeten wachten om het te krijgen , kan vodafone dit opeens wel regelen? Hmmm
muurman

Gedreven Meedenker
  • 94Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik baal ook.
Neem je een duur red abbo met S5 en gear fit krijg je een link naar Samsung promotie site en blijkt dat ze maximaal 3 week over het beoordelen van de aanvraag doen en je daarna 6-8 week op de gear fit moet wachten. Dus je koopt iets en moet vermoedelijk 2 maand op levering wachten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @muurman ,

Ik begrijp dat je niet erg tevreden over bent maar deze actie loopt echter via Samsung. Het kan inderdaad even duren ligt eraan hoe druk het is voor de GearFit promotie.

Gelukkig krijg je de GearFit er gewoon bij opgestuurd als je abonnement en gegevens kloppen :).
lvmarle

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi!

Heb je de Gear Fit al ontvangen?
Ik heb 2 weken geleden een gelijksoortig telefoontje ontvangen, maar nog geen bericht over een verstuurde Gear Fit. Ondertussen is mijn abonnement al wel omgezet...
Bellen of chatten met de helpdesk heeft niets opgeleverd, ze houden stug vol dat ik dit via Samsung aan moet vragen en dat ze niets weten van deze actie, maar er is mij toch echt aan de telefoon gezegd dat ik de Gear Fit binnen 2 weken zou ontvangen...
Wellicht hier iemand die een antwoord voor mij heeft?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Ja je kunt de GearFit ontvangen door het formulier in te vullen op: https://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s5-gear-fit/
Vul dan de juiste gegevens in en je zult zo spoedig mogelijk en bericht hierover krijgen, deze actief loopt niet via Vodafone maar via Samsung.

Je hebt dit niet ingevuld en verstuurd waarschijnlijk dit moet nog wel even gebeuren ;)!
lvmarle

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi!

Die is ingevuld, de drie weken zijn voorbij, maar nog geen reactie gehad.
Maar.... ik kreeg voor 11 april (precieze datum weet ik niet) een sms van Vodafone over de Gear Fit actie en dat ik gebeld zou worden. Dat telefoontje heb ik gehad een daarin werd mij gezegd (net zoals de reactie waarop ik eerder gereageerd heb) dat ik bij omzetting van mijn abonnement de Gear Fit binnen 2 weken zou ontvangen. Hiervoor hoefde ik niet meer wat in te vullen, er waren een X aantal Gear Fit's beschikbaar bij Vodafone en deze waren daarvoor bestemd.
Vorige week heb ik contact gehad met de afdeling verkoop, zij konden zien dat ik inderdaad gebeld was, door afdeling Maastricht. De betreffende persoon zou gemaild worden met het verzoek mijn vraag, wanneer ik de Gear Fit kan verwachten, te beantwoorden. Maar ook daar heb ik nu nog niets van weer gehoord...

Ik ben er ondertussen achter dat de actie die mij toen is voorgelegd niet bekend is bij het merendeel van de Vodafone supportmedewerkers, maar ik weet 100% zeker wat mij toen is toegezegd, aangezien mijn man precies hetzelfde telefoontje en toezegging heeft gehad.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @lvmarle ,

Je kunt beter ook als je het nog niet hebt gedaan opnemen met Samsung. Zij kunnen inzien hoe je orderstatus is en of deze goedgekeurd is.

Het is inderdaad zo dat de support medewerkers alleen de voorwaarden van de GearFit actie weten maar zij kunnen niet via het systeem inzien hoe het met de GearFit bij Samsung zit zij gaan namelijk over de actie.

Want uit je bericht lees ik dat je met Vodafone juist contact zocht en niet Samsung. (Correct me if i'm wrong)!

http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html
janinefleer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij precies hetzelfde geval. Ze zeiden dat de levertijd 2 weken zou duren. Hoefde zelf niks te doen, degene aan de telefoon zou me aanmelden.
Vandaag 2 weken geleden, nog niks ontvangen.
Ik wacht nog even af..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic