mama1988

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

wijzigen nieuw abonnement voor galaxy s5

Hoi hoi

Vanaf 27 maart heb ik mijn abonnement verlengt. Ik heb nu red essential met een nieuw toestel (galaxy s5).

Nu zag ik vandaag dat jullie een betere actie hebben: als je namelijk het red abonnement pakt, ben je maar een paar Euro duurder uit, maar krijg je er wel een gratis gear fit bij, en meer gigabyte en onbeperkt bellen.

Ik zou dus eigenlijk mijn red essential willen omzetten in een red abonnement en dan de gear fit krijgen.

Is dit nog mogelijk of kan dit niet meer?

Groetjes margot
37 Reacties 37
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @janinefleer ,

Maar je hebt wel op de Samsung site het formulier ingevuld zodat je de GearFit kunt ontvangen?
janinefleer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik heb twee keer gevraagd of ik zelf ook iets moest doen.
Die vrouw aan de telefoon zei dat ze gelijk mijn abonnement ging omzetten en de gear fit zou bestellen.
Toen controleerde ze mijn adres en dat zou het goed komen.
Ze vermelde erbij dat de levertijd wel twee weken was.
Die zijn inmiddels voorbij en ik hoor niks en krijg niks.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @janinefleer ,

Wat raar zeg, zou je misschien opnieuw even contact kunnen opnemen met de klantenservice hoe en waarom dit gebeurd is? Er kan namelijk ook en vergissing zijn gemaakt hierbij.

Waarschijnlijk kan het zo zijn dat je toch echter het formulier op de Samsung website moest invullen. Maar vraag dit even na aan de crew.
muurman

Gedreven Meedenker
  • 94Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
@SamsungExpert heb je al eens geprobeerd contact op te nemen met samsung?
Ik heb via chat contact gezocht.
Daar aangegeven dat ik gebruik heb gemaakt van de gear-fit actie maar :
1. baal dat je er dan achter komt dat je vermoedelijk 8 week verder bent voor je hem ontvangt.
2. aangegeven dat ik geen mogelijkheid heb status van de aanvraag op te vragen. Je zit dus in onzekerheid.

in het kort kwam het antw. erop neer: tja zo is het nu eenmaal. Wat heb je daar nu aan.... ? Als zo'n medewerker nu gewoon zou zeggen: Mag ik uw gegevens dan zoek ik het op.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @muurman ,

Nee dat is niet bepaald vriendelijk van de medewerker die je heeft geholpen. Is het misschien en optie om via de telefoon Samsung te contacteren ik merk dat meerdere Forum gebruikers moesten bellen over de bevestiging van hun GearFit.
muurman

Gedreven Meedenker
  • 94Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nog niet gebeld. Dacht zal wel goed komen.
Ik ben nu inmiddels 1 maand geleden een contract aangegaan met vodafone. Direct formulier op samsung site ingevuld. Bevestigingsmail gehad waarin staat:
U ontvangt uiterlijk binnen 3 weken per e-mail een bevestiging of uw aanvraag goedgekeurd is. Na goedkeuring van uw registratie streven wij ernaar de Gear Fit uiterlijk binnen 6 – 8 weken op het door u opgegeven adres te leveren.

maar nu dus 1maand verder.....

Toch te gek voor woorden dat ik een 0900 nummer moet gaan bellen terwijl een ander de afspraken niet na komt.
muurman

Gedreven Meedenker
  • 94Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik kreeg het volgende gemaild van samsung:
We moeten u helaas mededelen dat uw aanvraag nog niet goedgekeurd is. Hij staat op goedgekeurd in het systeem van Samsung omdat uw aanvraag compleet is. De IMEI nummers worden echter door Vodafone gecontroleerd, wij van Samsung kunnen dus nog niet zien of uw aanvraag is goedgekeurd of niet. U krijgt hier zo spoedig mogelijk bericht over.

we zijn dus nu 1,5maand verder en nu wacht het op vodafone.... ongeloofelijk. Na eerst een glasvezel drama met vodafone nu dit...
Had altijd een goede ervaring met gsm abbo via vodafone. Maar hoop dat over 2jaar t-mobile hun netwerk verbeterd heeft want dit is denk ik mijn laatste vodafone abbo.

muurman

Gedreven Meedenker
  • 94Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
en aangezien ik via belcompany gekocht heb.... hun maar ook gemaild want hadden zij me gemeld dat het zo extreem lang kan duren had ik wellicht andere keuzes gemaakt. en dan krijg je als antwoord:

Dat is vervelend dat u zo lang moet wachten op de Gear Fit. Blijkbaar hebben we valse verwachtingen geschept door 'een paar weken' te noemen, dat is ook onze ervaring met dergelijke Samsung acties. Maar uw eerste mail van Samsung stond 'streven binnen 6 - 8 weken'. Bij Samsung wachten ze blijkbaar op goedkeuring van Vodafone (nadat ze zelf al goedkeuring gegeven hebben) dat is niet iets wat wij kunnen bespoedigen. Ik neem aan dat dat voor alle aanvragen geldt, volgens mij wachten er veel meer mensen op. U heeft de vraag gesteld of ze niet even bij Vodafone om die goedkeuring kunnen vragen, ik kan niets anders dan die vraag herhalen, bij deze cc naar Samsung. Er zit weinig anders op dan daar even op te wachten, op de laatste mail van 16-6 zie ik dat u er zo spoedig mogelijk bericht van krijgt. toch onvoorstelbaar. Tja denk dat ze het bij belcompany ook niet kunnen helpen. Vodafone.... begint steeds meer op de kpn te lijken....
micha22

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Je kunt zo wie zo een tijdje wachten dat je de gear fit krijg ik heb vorige week gebelt maar samsung in verbandt hoe het zat met levering want zat in mijn 8 week van levering zo hoe zij zeggen in dat termijn zullen ze hem leveren ik moest die week maar afwachten zo gezegt zo gedaan gisteren gebeld 16-6 om te vragen hoe en wat de medewerkster ging nog eens alles naar een aantal telefoontjes plegen dus hij is nog steeds goed gekeurd door samsung en vodafone alleen de levertijd gaat langer duren vanwege dat de actie zo populair is dat ze hem niet meer kunnen leveren in die 6 a 8 weken dat zij hem beloven te sturen ik ben zelf nu al 9 weken verder en wacht nog steeds te erg voor woorden gewoon merjeh wat doe je eraan vodafone zegt meldt je maar bij samsung en en samsung zegt het zelfde en meld je maar bij vodafone maar de 2 partijen zeggen het zelfde en kom nog niet verder ze hebben geen status over hoelang het nog gaat duren erg jammer allemaal
Elkan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zeer herkenbaar...

Eind april/Begin mei ben ik door vodafone gebeld voor het verlengen van mijn telefoon.
Ik had de billboards met de Samsung Galaxy S5 en de gearfit al overall door de stad zien hangen en had intresse in deze telefoon.
De vriendelijke jongeman aan de telefoon vertelde mij dat ik deze best kon hebben met een Vodafone Red abbonement en ook mijn vraag of ik daar zo'n leuk horloge/Gear fit bij zou krijgen werdt positief beantwoord.
Heel vlot kreeg ik mijn telefoon binnen, maar ik baalde er van dat mijn Gear fit er niet bij zat.
Dom van mij, want die moest ik gewoon even bij Samsung aanvragen.

5 Mei: Na een flink aantal stappen doorgelopen te zijn krijg ik van samsung een mail dat mijn aanvraag in behandeling is en ik met 3 weken een antwoord zou krijgen.

4 Juni: Nog steeds geen antwoord van Samsung, wellicht een mailtje er achter aan sturen? Gedaan!

13 Juni: Gaaf, antwoord:
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Voordat de Gear Fit verzonden kan worden, wordt uw IMEI nummer gecontroleerd door Vodafone. Op dit moment is Vodafone nog aan het controleren of uw deelname geaccepteerd wordt. U zult hier zo spoedig mogelijk bericht over ontvangen.
Nou, dan wachten we nog maar even..

30 juni: Helaas..
U heeft zich geregistreerd voor de promotie: Samsung Gear Fit.
Tijdens de controle van uw gegevens is gebleken dat uw abonnement niet voldoet aan de actievoorwaarden, waardoor u niet in aanmerking komt voor de Gear Fit.

Toch gek, want zo is hij wel verkocht. Ik verwacht dat hier ergens een fout gemaakt is in het process.
Welke informatie heeft u van mij nodig zodat dit opgelost kan worden?

Ik hoop dat dit binnen een redelijke termijn opgelost kan worden.
Gelieve iets sneller dan Samsung, want een gadget is leuk, maar voor ik het weet mag ik alweer bijna mijn contract verlengen.. 😄
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Elkan

Welk abonnement heb je dan precies afgesloten? Op de site van Samsung staat:

Geldig bij aanschaf van een Samsung GALAXY S5 icm een 2-jarig Vodafone Red, Red SUPER, Red Plus (vanaf categorie E). Deze actie loopt van 7 april t/m 31 juli 2014.

Vodafone Red: Onbeperkt bellen & sms'en, 2GB, 4G, Flexibele data, Van €64 voor €54
Vodafone Red SUPER: Onbeperkt bellen & sms'en, 6GB, 4G, Flexibele data, Van € 85 voor € 60
Vodafone Red Plus: Onbeperkt bellen & sms'en in Nederland en buitenland, 100 belminuten om naar het buitenland te bellen, 2GB data in Nederland & Buitenland, 4G, Flexibele data, Voor € 110
Elkan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Maartje

Hoi Maartje,

Ik zie dat ik een Vodafone Red Essential D abbonnement heb.
Helaas staat die niet tussen de lijst van jou. (categorie D).
Dus ik begrijp waarom Samsung mij de Gear fit niet toe stuurt.

Hoe kan ik met vodafone in contact komen om alsnog mijn gear Fit te verkrijgen?
Ik ben namelijk telefonisch een overeenkomst aangegaan met Vodafone en niet met Samsung waarin de verkoper mij vertelde dat ik recht had op een Gear Fit.

Alvast bedankt,

Groetjes,

Elkan
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Elkan

Bel dan even met onze verkoopafdeling. Zij kunnen dan voor je nakijken of dat alsnog mogelijk is. Wellicht moet dan wel je abonnement veranderd worden.
janinefleer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels dik over de 6-8 weken levertijd
.krijg ik het volgende bericht van Samsung. .

U heeft zich geregistreerd voor de Gear Fit en wacht al enige tijd op terugkoppeling van uw registratie. Onze excuses voor het wachten.

Vodafone heeft meer informatie van u nodig omtrent uw abonnement om de aanvraag compleet te maken. Vodafone zal u bellen in de periode maandag 30 juni tot en met 11 juli. U hoeft dus niks te doen. Vodafone belt u om de aanvraag compleet te maken.

En raad eens? Inmiddels 12 juli.. en ik ben niet gebeld. .
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @janinefleer ,
Welkom op het forum. Ik ben eens voor je gaan vragen of dit issue bekend is.
Helaas de betroffen afdeling gaf aan dat afhandeling van deze actie geheel in handen van Samsung ligt. Je kunt heb hiervoor bereiken op het nummer: 0900-7267864. Succes Per!

bolderootje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zit al enkele maanden te wachten op de gear fit. kastje naar de muur principe tussen vodafone en smasung!!
Bericht gekregen van samsung dat mijn aanvraag binnen was en goedgekeurd moest worden... helaas, verder niets meer gehoord.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bolderootje ,

Wat vervelend voor je :(.
Mocht de goedkeuring goed gaan dan zul je de GearFit tussen 6 - 8 weken in huis hebben.

Mocht het niet lukken neem contact op met Samsung Benelux (NL), Vodafone Nederland heeft niets te maken met deze promotie deze wordt door Samsung gepromoot.
bolderootje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Leuk, behalve dat jullie mij telefonisch benaderd hebben met het aanbod van overstappen naar Red voor een gearfit. Als jullie er dan niet bijvermelden in het gesprek dat IK ZELF de aanvraag moet doen bij Samsung dan vraag ik mij af in hoeverre jullie er NIETS mee te maken hebben. Inmiddels zijn er vanaf maart7 MAANDEN verstrekken... en nog GEEN gearfit. Inmiddels ruim 2 uur in totaal aan de telefoon gehangen bij jullie en samsung.. samsung geeft mij jullie tel en jullie geven mij het tel van Samsung!!! Of ik van de combinatie samsung en vodafone nog langer gebruik ga maken ???
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic