Latu

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

wijzigen incassodatum

Goedemorgen,...

 

Graag zou ik mijn incassodatum willen aanpassen (naar de 22e van elke maand)...

Alvast bedankt en een fijne (werk)dag :)!

 

Met vriendelijke groet,...

 

Latu

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Latu
Bedankt voor jouw privébericht! Bij deze heb ik de datum van de incasso voor je aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal iedere maand de incasso rond de 24e van de maand gaan plaatsvinden.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Latu 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Latu
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving voor je aan te passen. Zoals @Energieboy al aangeeft heb ik daar extra gegevens voor nodig. Wil je deze naar mij toesturen in een privébericht? Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Latu
Bedankt voor jouw privébericht! Bij deze heb ik de datum van de incasso voor je aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal iedere maand de incasso rond de 24e van de maand gaan plaatsvinden.

Latu
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de service en een fijne dag verder 🙂

ramona-ebben

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zou ook graag mijn incassodatum willen aanpassen naar de 26e van iedere maand ☺️

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hoi @ramona-ebben

Dat kan ik voor je in orde maken.  Zoals @Energieboy al aangeeft heb ik daar extra gegevens voor nodig. Wil je deze naar mij toesturen in een privébericht? Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren 🙂

Ik zie je berichtje tegemoet! Uiteraard kunnen mijn collega's van de klantenservice deze aanpassing ook zo voor je in orde maken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic