NienTje88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wijzigen incassodatum

Goedendag,

ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 5e van de maand. Kan ik dat hier regelen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @NienTje88,

Ik heb zojuist even gekeken en het is mogelijk om je incassodatum te wijzigen. Echter, in jouw geval kan dit een datum zijn tussen de 13e en de 27e van de maand. Bovendien start deze nieuwe incasso dan pas in november. Ik hoor graag van je of je nog wilt wijzigen en welke datum dit dan mag zijn! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NienTje88 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja hoor, dat kan je hier regelen. Als je bij je profielinstellingen al je gegevens invult dan kan iemand van Vodafone daar gelijk naar kijken en deze datum aanpassen. Heb nog wel even geduld want het is vrij druk en kan het zijn dat je ietsje langer moet wachten op een medewerker van Vodafone. 

Maar je zit hier wel aan het juiste adres om dit aan te passen 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @NienTje88,

Ik heb zojuist even gekeken en het is mogelijk om je incassodatum te wijzigen. Echter, in jouw geval kan dit een datum zijn tussen de 13e en de 27e van de maand. Bovendien start deze nieuwe incasso dan pas in november. Ik hoor graag van je of je nog wilt wijzigen en welke datum dit dan mag zijn! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @NienTje88, wil je de incasso datum nog wijzigen? Ik hoor graag of dit nog de bedoeling is of niet meer nodig is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic