roelandvdh

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wifi problemen met iPhone 5

Op het Apple forum en bij T-mobile veel mensen die wifi problemen hebben met hun nieuwe iPhone 5. Zo ook ik! Heb echt alles geprobeerd. Alle andere apparaten (Apple) werken probleemloos. Probleem: heb een paar seconden goede ontvangst, dan valt de verbinding weg, terwijl de signaalsterkte op maximum staat. Ook mn router is van Apple (ingebouwd in time machine). Iemand ook dit probleem?
44 Reacties 44
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Sann, kun je het Wi-Fi netwerk eens uit je toestel wissen en opnieuw toevoegen? Wellicht dat dit helpt. Dit kun je op de volgende manier doen: Instellingen -> Wi-Fi -> Druk op de 'i' van informatie en 'vergeet het netwerk'.
Oniells

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, sinds februari 2013 heb ik de iPhone 5. Toen viel me de wifi ontvangst al tegen tov m'n bestaande toestel (oude Nokia N8). Af en toe valt m'n wifi signaal weg of duurt de verbinding ontzettend lang terwijl ik praktisch naast de router/modem zit.

Sinds enkele maanden heeft m'n vrouw ook een iPhone 5 en haar wifi werkt gewoon door het hele huis zonder problemen. Wanneer we dezelfde app openen is zij al klaar met lezen voordat ik überhaupt kan beginnen. Erg irritant dus. Aan het netwerk ligt het dus niet mijn inziens.

Wat te doen?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Oniells,

Ik snap dat dit vervelend is. Het lijkt hier dan toch om een toestel gerelateerd probleem te gaan. Ik wil je dus adviseren een reset te doen (herstellen in iTunes), als je dit nog niet gedaan hebt. Als dit niet werkt zou ik het toestel ter reparatie aanbieden bij de Vodafone winkel.
Oniells

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je bedoeld een reset terwijl de telefoon gekoppeld is aan m'n pc?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Inderdaad 🙂 Vergeet niet eerst een back-up te maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic