inderdaad, time capsule :$. Heb zowel 2,4 als 5 ghz.
Wifi adres begint met D8: D1, dus dat lijkt het niet te zijn. Ik heb verder echt ongeveer alles geprobeerd. Totale reset en herinstallatie, renew ... (vul in), alleen wifi aan, hernoemen wifi netwerken (gast netwerk en eigen netwerk), beveiliging naar WEP, WPA, WPA2, uit... Het vreemde is dat bij al deze pogingen ik een paar seconden verbinding heb, die vervolgens wegvalt terwijl de singaalsterkte op de iPhone max aangeeft. Alle andere Apple apparaten die ik heb, werken wel.
Op de Apple support fora zijn er inmiddels tientallen pagina's met posts van mensen van over de hele wereld met hetzelfde probleem. In sommige Apple stores wordt het probleem onderkent, andere winkels weten hoegenaamd van niets. Sommige mensen hebben al drie nieuwe iPhones gekregen en hebben nog steeds het probleem, bij andere werkte vervanging van het toestel wel. Ik las ook dat een van de Apple stores wist te melden dat er een firmware update aankomt. Weer anderen ontkennen dat. Ofwel: total denial bij Apple, terwijl er toch problemen lijken te zijn. Erg frustrerend, ben gewend van Apple (en betaal daar ook voor...) dat hun apparaten vlekkeloos werken...