Heb bij winkel mijn gegevens van een alcatel over laten zetten op een Samsung J 6.
Nu thuis gekomen kan ik mijn wifi thuis niet meer op het toestel krijgen. Heb route uit en aangezet
en automatisch verbinden ingedrukt. niks. ook met wachtwoord pakte hij niet.
Overige gezinsleden wel wifi thuis. Mijn telefoon pakt wel op een ander adres wifi op.???
hoe ga ik dit oplossen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Wilhelmus
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Kan je wel bij andere WiFi punten op internet? Zo ja, dan kan het aan je router/modem liggen. Het beste wat je dan kan doen is contact opnemen met je internet provider.
Eventueel zou je je netwerkinstellingen op je toestel kunnen resetten en het dan nog eens proberen. Of verander het WiFi wachtwoord eens naar iets heel simpels en kijk of je dan wel kan inloggen. Als het lukt dan weer aanpassen naar een wat moeilijkere wachtwoord (probeer eens een wachtwoord zonder gekke tekens).
Het omzetten heeft eigenlijk niet zoveel met je WiFi instellingen. Dus ik verwacht ook niet dat het daar aan kan liggen.
Hoi @Wilhelmus
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Kan je wel bij andere WiFi punten op internet? Zo ja, dan kan het aan je router/modem liggen. Het beste wat je dan kan doen is contact opnemen met je internet provider.
Eventueel zou je je netwerkinstellingen op je toestel kunnen resetten en het dan nog eens proberen. Of verander het WiFi wachtwoord eens naar iets heel simpels en kijk of je dan wel kan inloggen. Als het lukt dan weer aanpassen naar een wat moeilijkere wachtwoord (probeer eens een wachtwoord zonder gekke tekens).
Het omzetten heeft eigenlijk niet zoveel met je WiFi instellingen. Dus ik verwacht ook niet dat het daar aan kan liggen.
Heb je de tip van @Energieboy kunnen testen @Wilhelmus? Wat is hier uitgekomen?
Goede middag Steven,
Heb instellingen gereset. Heb router uit en aangezet en heb wachtwoord gecheckt. Bkijft geven verificatiefout
Bij andere wifipunten buitenhuis krijg ik hem meteen. Heb zo nog chat gehad met Vodafone.
kreeg advies om naar Samsung te bellen. Denk echter dat het bij de provider ligt. Dus zal Ziggo bellen.
Kreeg namelijk vrijdag bij verbinden naar wifi /router thuis bericht op mail op lap top (dit terwijl ik hetzelfde nummer heb gehouden en telefoon van mijn vrouw was) bericht dat men wilde inloggen. Men gaf aan dat als dit accoord was ik niet
moest reageren?? Groetjes Wim ( Wilhelmus)
Je krijgt een mail zodra iemand inlogt in je account (dat kan een medewerker zijn die met je meekijkt tot een familielid die inlogt.
Wat vaak ook nog wel eens wil helpen is het toestel eens terug zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een back up van het toestel.
Laat je weten wat hieruit is gekomen @Wilhelmus
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.