PatrickSanders

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wie regelt de zaken bij vodafone nu eens en in 1 keer goed????

Hebben meer mensen moeite om echt bij Vodafone er doorheen te komen. Ik wil mijn abonnement bij Vodafone omzetten en daarbij met redtogether nog drie telefoonnummers er bij toevoegen. Wat een toestand. Duurt nu al bijna 6 weken. Vodafone geeft telkens aan dat een collega een fout heeft gemaakt.?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @PatrickSanders 
Wat vervelend dat je dit zo mee moet maken. Vragen of andere mensen er last van hebben, mag natuurlijk wel, maar ik zou liever zien dat Vodafone je gewoon helpt en op de juiste manier! Ja toch ??

Ik ga er vanuit dat je inmiddels al veel hebt gedaan om in contact te komen en dat je dit nummer ook al hebt gebeld,  Klantenservice: 0800 - 020 00 56

Er komt hier een Vodafone Community medewerker en die kunnen je proberen te helpen. Die komen elke dag op de community en als die je bericht hebben gezien, dan helpen ze graag verder. Behalve dan als je al een case hebt laten aanmaken bij de klantenservice, want dan is het al in onderzoek en dan moeten ze hier ook op wachten. 

Ik hoop natuurlij dat ze het snel voor je kunnen oplossen en op een nette manier. Beetje jammer dat dit aan moet lopen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @PatrickSanders 
Wat vervelend dat je dit zo mee moet maken. Vragen of andere mensen er last van hebben, mag natuurlijk wel, maar ik zou liever zien dat Vodafone je gewoon helpt en op de juiste manier! Ja toch ??

Ik ga er vanuit dat je inmiddels al veel hebt gedaan om in contact te komen en dat je dit nummer ook al hebt gebeld,  Klantenservice: 0800 - 020 00 56

Er komt hier een Vodafone Community medewerker en die kunnen je proberen te helpen. Die komen elke dag op de community en als die je bericht hebben gezien, dan helpen ze graag verder. Behalve dan als je al een case hebt laten aanmaken bij de klantenservice, want dan is het al in onderzoek en dan moeten ze hier ook op wachten. 

Ik hoop natuurlij dat ze het snel voor je kunnen oplossen en op een nette manier. Beetje jammer dat dit aan moet lopen. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Is hier al een case voor aangemaakt via de klantenservice @PatrickSanders ?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Mochten we geen reactie meer ontvangen, wordt dit topic op korte termijn gesloten @PatrickSanders! 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic